2 layouter..

Jag är verkligen usel på min blogg men jag vill inte lägga ner den heller...
Här är en layout från i sommras på Anna som var med oss i Kroatien i år.




Och en på Rasmus och Anna visst e dem söta.


Allt matrial som jag använt på dessa layouterna finns på Arkivet ;)

De var två layouter som ni fick hålla till godo.... de finns en hel del kort som jag har gjort några hann jag fota innan ägan fick dom. Men dem får jag visa en annan dag efter som jag nu sitter på jobbet och här  finns inga kort. 

Vi hörs och syns
Nancy 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Såg i ett inlägg från juli att du skulle sälja lite dies. Spellbinders "long classic rectangles large", har du dem kvar? Isf är jag intresserad av dem.

Maila mig gärna.
[email protected]

Kram Sandra



2010-10-17 @ 17:27:19
URL: http://sandrabraunstein.blogspot.com/
Postat av: Erica

Super, super fina :) Kram kram

2010-10-19 @ 14:29:43
Postat av: Heléne

Rubriken stämmer väl.........So fresh!!

2010-10-24 @ 21:41:01
URL: http://lemontrees.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback