Lite nya kort

Då var man hem kommen från handbollscup med Linus de gick så där förlorade två lika en... ja ja de har ju roligt de e ju de som räknas.

Några kort som jag har gjort men ännu inte bloggat ;) kommer nu.

Ett grattis kort till vår nattkollega som har fyllt 50år.




Visst e han söt denna lilla elefant, de sattes dit ett namn oxå




 De var allt för denna gången.

Har mina funderingar på att hoppa på (som många har gjort) att försöka göra ett julkort i veckan så kanske alla kan få ett denna julen ;) Men jag e rädd att jag ändrar mig hela tiden och tycker att dem jag gjorde förra året e jätte fula i år .. risken e ju att jag tycker så till jul igen.
Vi får se.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina ju!

Postat av: Therese

Åh vad många fina kort!

Kram ♥

2011-02-03 @ 11:05:07
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback