Vår lilkille börjar bli riktigt stor *Linus 6år*

Här e en överlycklig 6åring som öppnar sina presenter.Han trodde aldrig att han skulle få ett playstation2 för de e ju dyrt sa han och Rasmus var lite orolig(och sotis) för att vi inte skulle ha råd med thailand nu när Linus fick ett nytt playstation. :) :) Dagen fortsatte med paket från kompisar och släktingar. Mer blir de imorgon när min släkt kommer, då vi ska fira felicia och Linus ihop.
107718-14
Barn kalas med kompisarna Här e sindelmannen i full action.
Jag tycker de e en väldigt snygg pippi som serverar dem igelkottar som var beställda.
Blev väl så där bra fast barnen tyckte de var roligt.
spindelmannen i full action107718-15potatismos och korv som skulle se ut som en igelkott??

Kommentarer
Postat av: Malin

men wow vilken coooool Pippi - den bästa jag sett tror jag! *ler* ni verkar ha haft en härlig helg fullt med kalasande... kul idé med igelkottar - den får man kanske sno vid tillfälle... *kram* på dig - hoppas vi ses snart!

Postat av: Malin H

Visst ät det härligt med lyckliga barn!!!
Så det blir till att smita ifrån svedala....hm.... inte alls avis...
Kram

2007-01-11 @ 15:03:42
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: anki

så sött

2007-01-27 @ 23:45:34
Postat av: Carita

Så söt du är med pippiflätor Nancy.... =)

2007-02-01 @ 11:59:16
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback