På semestern

I österrike på kvällarna om vi orkade passade vi på att spela kort och pyssla. Min pysselväska fick ju plats bland all annan packning.
Killarna var helt tagna av att man fick "härma" en annans layouter.Så de tittade i mina scraptidningar och satte igång. Rasmus (91/2 år) fick ihop 2st
image309
och en fin på sin kära mamma och pappa.Han ville haft rubriken "kärleksparet" fast de fick inte plats.
image310

Linus (7år) gjorde en på honom och Sally
image311

jag fick oxå gjort lite fast alla visar jag inte riktigt ännu.Någon kanske dyker upp på
mässan i helgen.
image312

Nu ska jag sätta mig och göra tre kort som är beställda till kollegor som fyller jämmt och ska sluta på jobbet de måste ju vara klara till i kväll.

ha de

Kommentarer
Postat av: Annika

Det ligger i generna. Så fint killarna har scrappat! Ja, vi ses väl i helgen på mässan. Ska bli så kul. Jippie! Kram Annika

Postat av: Petra

Gu va fina LO's dina pojkar har gjort!! I'm impressed! Ja det här med att pyssla på bortaplan, så satt jag i bilen och dekorerade kort när vi va på väg hem från småland *ler*
D ska bli görskoj med mässan. Shoppa,shoppa å shoppa lite till.
Vi ses väl där?!
kram Petra

2008-03-27 @ 09:22:41
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej å välkommen hem!
Vilka härliga kort du tagit i Österrike!
Killarna är ju naturbegåvningar på scrapfronten! *L*
Vi ses på lördag!!
krAM Anneli

2008-03-27 @ 16:36:49
URL: http://anneli68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback