När jag ...

När jag var på semester blev de min tur att blogga på Arkivetsblogg men han aldrig lägga upp de på min egna så här kommer lite jag har gjort under somman.
En blommkruka där man drar "upp" blommorna så kan man skriva på "stammen"



Till en man som går i pension


Ett dragspelskort ;) som jag tänkte att jag skulle vara med i en tävling med. Man får bara skulle använda turkost och olivgrönt..(vit ,svart och brunt fick man oxå använda) men vet inte om detta är godkännt de känns ganska rätt. Bara att de turkos tex skiftar i mörkare och ljusare turkos?? ja ja vi får se om jag "skickar" in de. Känner jag mig rätt så gör jag de inte ;)
Har även gjort några layouter men dem får jag visa senare.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart du ska skicka in Nancy!

Är ju jättefint! kram

Postat av: malin

du gör ALLTID så fina kort - helt underbara... kram på dig - det var kul att ses i förra veckan, hoppas vi ses snart igen...

2009-08-26 @ 21:07:14
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback