"Grr"

Ja tänkte komma igång med att göra lite layouter ,så varför inte testa vara med i någon tävling på Scrappiz Cybercrop.
När jag väl hade hittat en och blev klar, ganska nöjd och skulle bara checka så den stämde med reglerna så hade de ändrat den till att bara göra kort till den skissen :( De var visst inte bara jag som blev lite besvikna som hade gjort en layout. Ja ja kanske man kan hitta nya tag imorgon och få ihop något.
Så här blev min layout (tyvärr blev de lite konstigt i scannen och jag orkade inte göra om den)

Ska försöka att låta bli denna,  jag har ju lite svårt  att låta bli,jag vill alltid ha
mer saker och så ångrar jag mig sedan :)  Stilrent är ju så fint när ni andra
gör så varför inte. En stilren! de har faktiskt kommit fler och fler in i mitt album *L*
Denna tex fast de fattas något......


Och litet blandade kort




Nä nu ska jag krypa ner i sängen zZZzz
God natt

Kommentarer
Postat av: Annika

Här här är det produktivt...Återigen så mycket snyggt! Kramar Annika

Postat av: Ita

Va roligt!! Grattis!!

<kram

2009-02-20 @ 10:16:51
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Åh, så mycket snyggt!

Jag ville bara kika inom och säga hej till min DT-kollega på Arkivet. Det ska bli fantastiskt kul!

Jag ska också med på kryssningen så vi ses där.

Kram

Susanne

2009-02-20 @ 13:43:33
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback