Sjuk kille :( och lite påskkort

Idag har Rasmus varit hemma från skolan och varit JÄTTE sjuk. Tror de är inflensan?? men går de NU.
Han har nämligen feber huvudvärk ont i kroppen mm Han har haft jätte magensmärtor, vi var och kollade de för att kolla så de inte var blindtarmen. De var de inte , de tog lite olika prover men allt såg bra ut (tyvärr) så vi vet fortfarande inte vad de kan vara. Funderar på om de är magkattar el tarmvred???De hugger till några gånger varje dag *stackarn* jag hade tänkt beställa tid för att kolla mer vad de kan vara, men nu får vi vänta tills "inflensan" lagt sig.
Idag när jag var hemma med sjuk Rasmus fick jag gjort lite påskkort :)
Här är några................................................







( och de sista är utvikt )
Tjingeling  vi ses en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ännu fler härliga påskkort!! Du är fantastisk!!

Kanske kunde du komma hem till oss och skapa lite påskstämning?! L

krAM Anneli

Postat av: Maria K

Inte roligt att vara sjuk, hoppas han snart kryar på sig!

Superfina kort du gjort! Blev lite sugen på att göra påskkort nu, men jag har inte så påskiga kort & stämplar så jag får se hur det blir..

Ha en trevlig helg! Kram Maria

2009-03-27 @ 12:21:22
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka fina kort du gjort!!

Jag kanske hinner med att göra några jag oxå.

kram

2009-03-29 @ 23:49:34
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback