Jag blir så glad...

Vad händer här då??? mest en massa jobbande men nu i helgen är jag ledig de ska bli sååå skönt, undra vad man ska hitta på? *L*
Jag var inne på min vän
Helenes blogg och blev så glad :) :) :)  De e jag som började pusha henne att  hon skulle scrappa för hon har verkligen händer för de. De reser oxå en heldel så många fina kort finns de att scrappa . Hon scrappar snabbt och ganske stilrent, väldigt härliga layouter finns i en stor hög på deras vardagsrummsgolv *FNISS* om de inte har hoppat in i några album än :) Hennes layout ska nämligen vara med i nästa nummer  av den svenska scrapbooking tidningen, men man ser en glimmt redan i de nya nummret som släpptes nu i maj. Vet att vi har en annan kär vän som oxå har kommit med och publiseras i detta nummret. Jag vill ha tidningen NU!  tyvärr får jag nog vänta till imorgon :( de e inte så mycket öppet kl 23.00 :)
Förstår att ni är stolta och glada de ska ni vara Helene och Maria ;) de e ju inte varje dag man får vissa upp något i en tidning *L*
Nää nu ropar sängen på mig ..... Nancy nancy kom och lägg dig .......zZzzz
God natt

Kommentarer
Postat av: Heléne

Du e´ la för goo!! (Det var bred småländska och översätts till "Du är väl för goo!)



Kram

Heléne

Postat av: Erica

Vad roligt för din vän!! Det är så tråkigt att du inte kan komma den 7/6 men som det ser ut nu kanske det inte blir något.... den dagen i alla fall. Hittar ingen lokal :( Ha det gott!!

Kram kram Erica ;)

2009-05-13 @ 13:58:16
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite stolt e man allt! ler

Kram

2009-05-13 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback