100 knyck

Ja här hemma går de i hundra knyck just nujag har en hel del  att fixa med. Bla ska Killarna byta skola till hösten. Killarnas nuvarande skola ska nämligen byggas om i 2år (minst) och hela skolan ska flytta till baracker på en annan skolas fotbollsplan. De känndes inte som detta var någon bra lösning + att Rasmus klass är väldigt jobbig, visst han bidrar alla gånger oxå till detta stök, men de har varit kämpigt med lärare mm. Så vi har varit runt och kollat på lite olika alternativ men nu har vi ÄNTLIGEN bestämt oss alla är nöjda. Så nu hoppas vi bara att de blir bra.
Äntligen har pappa få en annan lägenhet/boende efter mycket  de ska bli så skönt hoppas att de tar bättre hand om honom än då har gjort där han är nu. De har ju missköt honom massa ,hur ovårdad som helst mm På de nya stället händer de lite mer så de blir nog bra.
Något helt annat
Så har min kusin tagit studenten idag Grattis Nathalie, hon har värdens bästa föräldrar som fixar och donar så jag är nyss hem kommen från hennes student fest. Tyvärr kunde vi inte stanna hela natten *L* för jag skulle jobba. Thats life!
Men tack för massa god mat.

Idag har vi ett födelsedags "barn"  Grattis Annelie som jag tyvärr inte kunde fira på plats men med detta kortet + en present fick hon idag av oss pysseltjejer ;)








Denna layoutern hade jag först tänkt att jag skulle skickat in till scrapbooking mm's lift utmaning
Men de blev aldrig så :( visste inte vad jag skulle skriva. En annan gång kanske ,jag blev ju så inspirerad  när flera av våra vänner hade kommit med i tidningen och tänkte att jag oxå skulle chansa.  Nä nu måste jag jobba tjingeling

Kommentarer
Postat av: Heléne

Den LO:n skulle du skickat in. Supersnygg! Den kunde de väl inte motstå även om de verkar gilla mycket dekorationer på redaktionen. Du har såååå många fina så du borde verkligen skriva ihop en rad och skicka in. Men du får inte publicera den på bloggen förrän den är publicerad i tidningen.



Jag förstår att ni haft en tuff tid med killarnas byte av skola och din pappas boende. Hoppas allt ordnar sig till det bästa för alla. Saknar er!



Många kramar

Heléne

Postat av: Erica

Fins saker du gjort!!!! som vanligt :) Jätte fina kort du gjort till både Anneli och Annika. kram kram Erica

2009-05-29 @ 21:34:13
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: ita

Blir så sugen på att scrappa när jag ser dina alster!

kram och tack för dina snälla ord om Milo

2009-05-30 @ 22:35:05
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Pannkakstårta

Hej!

Det verkar som att det händer mycket runt omkring dig just nu!

Jag kan blogga lite, tycker att det är ganska roligt, men jag undrar mest vart jag hittar bilderna.

2009-06-01 @ 17:36:55
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/
Postat av: Pannkakstårta

Jag har gjort första blogginlägget nu, tänkte att du gör ett med dina studentalster i morgon eller övermorgon så gör jag ett till med konfirmation. Hoppas att det känns ok, bilderna ligger inne på bloggen.

Ha det så fint!

2009-06-01 @ 17:49:14
URL: http://pannkakstarta.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack snälla du, för det fina kortet du gjorde till mej!!! Och för presenten oxå :0 Vet ju inte när du åker...men ha en härlig resa. Kramar Annika

2009-06-01 @ 22:00:30
URL: http://mellbina.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Vilken skola blev det?

kram

2009-06-04 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback