1 advent

Ja nu har även vi fått fram all julbelysning på plats. Hade Anders fått bestämma så hade tomtarna oxå kommit fram ;) Han fick ta upp våran jättetomte som får stå i uterummet , så e han lite lugn :) och nöjd.
Undrar hur man ska hinna med allt nu, imorgon e de redan 1 dec så snart e de ju JULAFTON nu får man kavla upp armarna så man hinner med allt man vill *L*
Julkortstillverklingen e på högvarv många kort ska ju göras... tyvärr hann jag inte scanna så många innan jag tog med de till jobbet, men några kan jag visa. Nu när jag ser dem efter scanningen så tycker jag de e lite små detaljer som fattas som ibland fått komma till senare :)








 
De var allt för mig denna gången Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Heléne

Nya fina kort. Mina favoriter är de beige/bruna, men alla är jättefina. Jag känner samma som Anders. Egentligen skulle jag också vilja ta upp julpyntet inkl tomtarna. När man nu ser fram emot jul. Men det är väl kanske inte värt. Anton fick sprutan i Linköping efter 3 tim "samtalsterapi" och övertalning etc.

Postat av: Annika

Så mycket fina kort du gjort! Ja, Thailand var underbart...ca 35 grader. Mindre skönt att komma hem till snö och 2 minus imorse ler. Nu ska här pyntas. Har en hel del kvar. Kramar Annika

2009-12-16 @ 12:49:06
URL: http://mellbina.blogg.se/
Postat av: Annika

Så mycket fina kort du gjort! Ja, Thailand var underbart...ca 35 grader. Mindre skönt att komma hem till snö och 2 minus imorse ler. Nu ska här pyntas. Har en hel del kvar. Kramar Annika

2009-12-16 @ 12:49:43
URL: http://mellbina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback