Vaccination och Julkort

Idag tog jag den ...vaccinationssprutan! Nu e jag och Linus färdiga de andra får tyvärr vänta lite till. Den kändes ju knappt och har än så länge klarat mig från några biverkningar många blir ju lite öma i armen mm. Jag kanske inte känner de just nu för jag har så himmmmmla ont i ryggen/en kota :( och mår illa av att de gör så himla ont. Så jag blir faktiskt hemma från jobbet i natt. Har en väldigt snäll kollega som tar min natt så gör jag en senare för henne.

Men jag måste ju bli riktigt bra, för vi ska till Nässjö och sova över hos våra goda vänner
Helene och Uffe mfl i helgen. Och jag ska få vara med och pyssla/göra julkort med några nässjö sugna scrapkompisar till Helene de ska bli så roligt. Jag skulle verkligen behöva komma igång riktigt ordentligt med julkorts"fabriken" jag har många att göra. Men de e ju roligt.









Jag är verkligen kär i min McGill Pine Punch McGill Pine PunchDen hamnar nästan på alla mina julkort ;)

Jag har faktiskt gjort några till men de måste fotas för de blir så dåliga i scannen.

Nä nu ska jag vila så jag blir fort frisk.

Kommentarer
Postat av: ylva

Oj vad mycket fint du gör! Helt underbara julkort!!

kram ylva

Postat av: Annika

Helt ljuvliga kort du gjort Nancy! Snacka om julkänsla...Den lilla älvan på ett av korten är det en stämpel eller nåt du klippt ut? Underbart söt iallafall. Hoppas att du snart blir bra i din rygg, man kan bli tokig för mindre! krya på dej. Kram Annika

2009-11-14 @ 20:43:57
Postat av: nancy

Älvan var från ett klippark som följde med en engelsktidning, jag visst e den söt.

Kramkram allihopa som tittar in här

2009-11-15 @ 18:35:41
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Heléne

Vad är det jag ser? Ett HELT nytt utseende på din blogg! Helt annorlunda mot den förra. Kanonsnygga kort! Kul att ni var här i helgen och hoppas resan hem gick bra!? Kram på er

2009-11-15 @ 20:36:48
URL: http://lemontrees.bloggagratis.se
Postat av: Erica

Superfina kort du gjort :) Jag förstår inte att du orkar göra så många olika!!? Hoppas du är bättre i ryggen :) och var glad att du inget kände efter sprutan... jag hade ont i över en vecka. Kram kram Erica ;)

2009-11-16 @ 07:13:28
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Superfina julkort!! Hoppas du känner dig bättre nu. Ont i rygger är ju inget vidare. :o(

Ja, hoppas det kan inspirera med en skiss. Glöm inte att skicka in ditt bidrag till veckans skiss-bloggen också. :o) Kram

2009-11-18 @ 07:53:33
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Therese

Härliga kort!! Hoppas att du mår bättre i ryggen nu ♥

Kramisar

2009-11-19 @ 07:17:14
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback