Lite nytt från mig



Hur enkel är inte denna då .... jättttte enkel i min smak, för enkel. Men jag lova mig själv att inte lägga till massa saker ;) (ännu)


Denna layoutern gjorde jag för Arkivet. Alla vi i Desigen Teamet skulle presentera oss lite.
Även jag har varit och fått prova på att vara foto"modell" för en dag. Väldigt roligt. Jag blir sällan "bra" på några kort men där lyckades dem, jag blev riktigt hyfsad på flera kort. De var jätte roligt och vad snygg och lycklig man kännde sig :0)

Av spillbitarna gjorde jag ett dragspelskort






De sista kortet ska de dit ett namn och årtal. Men kände att de var lika bra att scanna de nu annars blir de nog inte scannat detta kortet heller.
Ja de var allt för denna gången.


Kommentarer
Postat av: Heléne

Du är supersnygg på kortet!!! Hellyckat! Du bara sprutar ju fram alster och de är jättefina allihop. Hur har du gjort papperet på dina kompisar?

Kram

Heléne

Postat av: Erica

Härliga kort och LO:s du skapat :) Nej det blev ju inte så dåligt väder som jag trodde.... vilket ju var underbart :) Välkommen när du vill! Kram kram Erica

2009-09-07 @ 08:36:37
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Bilden på dig e jättefin!

Kram

2009-09-08 @ 08:08:02
Postat av: Ita

Kul att se vad du skapat!! Kanon! Vilken söt nalle på sista kortet, var kommer den ifrån???

Kram

2009-09-10 @ 20:13:49
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: Pernilla/Pillan

Jättefin "jag-Lo"!! härlig färgkombination. Syns på lördag!

2009-09-17 @ 10:34:26
URL: http://pillanskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback