1 årsedan

Ja tiden den rusar iväg .. Nu har vi en stor 9 åring i stället för en liten 8 åring ;) i huset Linus har nämligen fyllt år.


Och för ett årsedan var man barnmorska denna kvällen då Sallys valpar kom till världen
Grattis Simson, Wilma och Devil på 1 årsdagen.

Såå små och söta.

 

Lääängtar massor till helgen. Snart e de bara 1 dag kvar, sen ska jag få pyssla hela helgen lång (hoppas jag att övriga familjemedlemar godkänner de  ;) JIPPI.
Jag kan verkligen behöva en redig spark för att komma igång ordentligt igen. Tack för sparken Petra  och Jenny som ordar så att vi får umgås och pyssla. Nu måste jag komma igång!!

Ja de var ett litet inlägg,jag hoppas på att kunna lägga upp lite här efter helgens pysslande annars vore de katastrof.
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Heléne

Tänk att det redan är ett år sedan de små gosefjunen föddes! Anton tror nästan att de fortfarande ser ut så eftersom han inte sett dem mer än när de var så små. Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback