Basic Grey mm

Lite Basic Grey..mm

Här kommer ett blogg inlägg som jag har gjort för Arkivet.

Jag fick de nya hund serien från Basic Grey i mitt Dt paket att arbeta med.
Den var ju ganska lätt att använda, för de blir ju en hel del kort på våra sötnosar.
 






De e roligt när de finns lite matchande tillbehör att leka med i serien :)
Dessa super söta tassarna är stämplade med tillhörande clearstamps i samma serie.

Jag har gjort en hel del student kort till kollegor Så här blev 3 av dem.







Nä nu måste jag avsluta för denna gången och fortsätta att jobba.
Ha de gött ;)
//Nancy


Kommentarer
Postat av: Heléne

Åhhh så mysigt! Och lilla Selma ser så söööööt ut



Kramar

Postat av: Therese

Fina alster!!!

Kramar

2010-06-19 @ 10:03:47
URL: http://thereselittlecorner.com/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback