Några layouter

Här är 3 st layouter som blev gjorda på scrappingen för några helger sedan.
Den första e på min mamma, tyvärr blev kortet lite ljust men de struntade jag för jag har så få kort på mamma.


Nästa e på Linus från husbilssemestern i sommras/kroatien.


Innan vi åkte på semester i sommras passade vi Sallys son Simson (Tarjas hund)
De var så roligt, Semlan och Simson lekte hela dagarna :) Sally var oxå me ibland.

Tyvärr blev den sista lite suddig när jag scannade den efter som de var lite mycket "höga" dekrationer ;)

Nä dax att plocka ordning lite innan sängen ropar...
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Therese

UNDERBARA layouter! Gillar dem alla tre lika mycket.

Kram ♥

Postat av: Heléne

De är sååå fina alla tre!! =)

2010-12-26 @ 22:30:10
URL: http://lemontrees.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback