Hej Hej

Chefen ringde igår och berättade att vi var tre stycken från natten som skulle få gå en Berörings(massage) kurs på dagtid ,Jättekul fast visst lite trix för att fixa vikarie på natten då vi var 2 från samma pass men vi lyckades :)
Oj vad jag ska jobba konstigt i maj.Nu kan inte änns jag "schemat" för maj i huvudet .De kan vara kul med lite ombyte och extra pengar e ju alltid välkommet  så man har något att spändera med i ullared el på semestern i sommar (de är nog slut innan dess :)  )

De har änna ståt still i scrapphörnan, de blev två kort gjorda förra veckan de ena till min älskade morbror och ett grattis kort till Anders fast tyvärr inte så roligt var inte riktigt i topp form just då. Men nu får jag nog försöka mig på lite kort de e många som fyller år nu :) :) De får man ju inte missa  *LER*
Nä nu e de dax att hjälpa barnen
 vi hörs en annan dag ha de kram


Kommentarer
Postat av: Malin

åh vad kul med lite utbildning på jobbet - det är alltid bra...och massage kan man ha nytta av... det var mysigt att prata med dig förut *ler* kul att smida lite planer.... i min scraphörna har det också varit stilla... men nu ikväll har jag gjort litegrann... *kram* vi hörs imorgon!

Postat av: Tinafina

Åh, är det det som heter "taktil"-massage?! Vad spännande!
Håll nu tummarna att jag kan...meddelar imorron!
kram Tina

2007-04-24 @ 23:36:42
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Anneli

Anmäler mig som frivillig försökskanin till din massage!! *S* Va kul att lära sig nåt nytt.
krAM Anneli

2007-04-25 @ 08:25:58
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Annika

Oj vad kul att lära sej nåt nytt.Massage som är så skönt! Min skaparlust är väck, så det händer inget alls...hoppas att det kommer på söndag.
Va kul det ska bli längre fram.Shoppa shoppa...är man ju bra på.Kram Annika

2007-04-26 @ 11:16:22
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback