Sol Sol strålande sol.......

Jag håller med mina blogg vänner vilket härligt väder de har varit KANONfint.hoppas de får hålla i sig.
Nedräkningen har börjat de ska bli sååå himla mysigt att få åka bort bara jag och Anders några dagar (söndag till tisdag förmiddag) på en sådan där polen kryss typ Kielkryss e de någon som har gjort den, kanske några tips??
Hemma hos syrran kommer de att vara haj life med alla dessa aktiva killar hmm ja ja hoppas att de sköter sig någolunda :)
Nu börjar nog pysselblocken släppa lite sakta men säkert,jag fick gjort två kort vara av ett gick till en JÄTTE go kompis som fyllde år idag å nej klockan e mycket jag menar igår Grattis Malin.Jag blev nöjd med kortet och de var längesedan man blev näjd på de man gör.Tyvärr fick jag inte ihop scannen de bara strulade (som de har gjort den senaste tiden när jag ska scanna) så de blev inte heller scannat."De går fler tåg".
 Ha de så jätte skönt ute i solen idag (medans jag ligger inne och sover :)  )
Paperdolls vi ses en stund på söndag jag kan ju inte hoppa de helt  *L* 
sköt om er alla
kram

Kommentarer
Postat av: Majsan

ja dte är bara att passa på och njuta av det underbara vädert och hålla tummarna för att dte håller i sig..trots att dom lovat sämre nästa vecka...=(

Postat av: Annika

Hoppas att du får en trevlig resa och påfyllda förråd. Kul att ses en stund idag på Paperdolls.Kram Annika

2007-04-29 @ 23:42:36
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin

hoppas ni har det bra nu.... synd att vi inte hann ses igår på PD - men vi kan väl ta en liten fika i veckan kanske, när ni kommer hem! *kramkram*

2007-04-30 @ 16:15:45
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Reidarjennie

Great site keep up the good work

2010-12-06 @ 08:45:21
URL: http://reidarjennie.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback