underbar helg

Vilken underbar härlig helg de har varit bara varit hemma och tagit de lungt med att pula i trädgården Anders har eldat massor av gammla grenar som har leggat och skräppat lääänge bakom huset. Undra vad vi ska göra där nu de blev så tomt fast de e en väldigt svår plats sluttar mycket och tyvärr inte så himla mycket sol heller. här kommer tre layouter som jag fick gjort hos Elisabeth har två till från förra papperdolls träffen som jag ännu inte har scannat de har bara krånglat när jag ska scanna :( men tillslut blev dessa bra i vilket fall

image94
Linus hemma i vår pool (tyvärr har jag inte hittat någon bra titel/rubrik de kanske kommer senare)

image95
Rasmus gillar att showa för oss på nyårsafton.

image96image97
Linus vår egna lilla konstnär här blir de drakar och monster.
tyvärr har jag inte fattat hur man får ihop en dubbel jag försökte sammanfoga dem men de ville inte.

Så e de snart ny vecka jobba två nätter sedan e de nattmöte på torsdag som jag igentligen INTE vill gå på fast de e massa tjafs så jag känner att jag måste vara med, Anders e  inte glad han heller . Då de e vår födelsedag men vi ska passa på att åka bort bara jag och Anders. Först kollade vi på att åka och mysa som Tina hade gjort på Säröhus men de blev en polen kyss istället så man kan få shoppa vårt öl och vin förråd e nästan helt tomt.Vi brukar bunkra upp när vi åker hem från kroatien och när vi åker hem från österrike, men nu blev de ju inget österrike. Så de passar utmärkt att åka till polen och fylla på förrådet här hemma och ha de mysigt bara jag och Anders utan gnälliga barn som inte vill någonting.
vi hörs kramis

Kommentarer
Postat av: Malin H

Ja visst har vi haft det härligt!!
absolut vi ska ut å gå!! Jag gjorde en ansats i helgen men....trist att vandra ensam...jag kan mån, ons, tors
Kram

Postat av: Anneli

Halloj! Ja det har varit så underbart!! Visst var det smarrigt med glass igår?!! *L* Såg dig på Triumfglass igår men kunde inte heja då du var på utsidan och jag på insidan.
Kämpa nu på och lycka till med nattmötet!!
krAM Anneli

2007-04-16 @ 08:22:58
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Milla

Vilka fina LO:er och vilka fantastiska foton från thailand!! Underbart ser det ut!

2007-04-16 @ 15:15:00
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Erica

Jätte fina LO:s och vad härligt det låter med lite mys och fylla förråden av både vin och öl är ju nästan ett måste såhär innan sommaren....
Ha det gott! Kram Erica

2007-04-16 @ 20:02:36
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Fina Lo;s. Grattis i förskott då, till er båda...Gott att komma bort lite utan barn, samt att fylla på sommarens förråd är ju inte helt fel.Ha det så bra.Kram Annika

2007-04-17 @ 10:05:08
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Jag har tyvärr fullt upp. Mikael fyller imorgon så jag måste fixa för det + att Frida har Dans och fotbollsträning idag + tusen andra saker. Men nästa vecka skall jag försöka hänga med. Ha det gott! Kram Erica

2007-04-18 @ 07:09:11
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: malin

åh vilka fina layouter! du är jätteduktig - får till det så bra med färgerna! vad kul med en kryss till Polen - när åker ni? *kram*

2007-04-18 @ 12:57:01
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback