Gillar inte att vänta...

Hade KRISmöte på jobbet flera stycken som har slutat av olika anledningar så de fattas massa folk på natten.Någon som vill jobba natt kanske :)
Nä så de e himla strulit just nu jag vet knappt hur jag jobbar el med vem, för på mitt pass var vi bara ordinariepersonal kvar och ett pass fanns de ingen kvar så man fick ju "snällt" ställa upp och byta rad, fast de e ju bökigt de räcker ju inte bara de. vi som e kvar måste försöka och täcka de tomma raderna. saknas 3 st.tjänster av 9 så 30nätter /månaden fattas personal till????? nog pratat om detta.

Vi håller ju på att kollar lite på en liten bil till mig, lutar kanske åt en liten Toyota Aygo miljöbil
kostar nästan ingenting i skatt får parkera grattis i 2 timmar inne i stan på 10min 30min mm
Verkar bra som en liten anndra bil när man bara ska ner till backaplan el. in till stan.Fast man de e INte stort
att lasta matkassar mm. men lite kläder och scrappar prylar får man ju alltid plats med *LER* de e ju de viktigaste.
MEN den e väldigt populär  e slut såld så de e inte leveransklara fören oktober/nov. men då känns de som man kanske ska vänta lite till Så får man -08 i januari men jag gillar INTE att vänta. Citroen e nästan likadan fast toyotan har lite bättre saker i sitt "paket"pris.  ???
Så här ser den ut om de blir denna så blir de troligen i den mörkblåametalliken 5dörras.
image188

image189

Ingen av mina kära vänner som funderar på att börja träna. I så fall rekommenderar jag Sportlife
http://sportlife.se  de har roliga och bra pass + maskiner de hade varit kul om de var fler som man känner  där.Väldigt blandade människor de känns skönt tycker jag.

Nä nu ska jag faktiskt strax hoppa i säng.
Ha en skön helg
kram


Kommentarer
Postat av: Malin H

Ja den är ju jättesnygg!!! Och söt på samma gång!!!
Ska han ta över din då *ler*
Träna lugnt! Kan aldrig vara bra att chocka kroppen så :-)
Kram kram

Postat av: Ita

Inte kul med jobbstrul... Kan varmt rekomendera Tyota, har haft en avensis och var grymt nöjd med den!!!! Japanarna har ju offtast "lite mer" i sitt pris har jag förstått. Lycka till med letandet
Kram

2007-08-18 @ 09:41:45
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin

åh vilka "söta" bilar :) hoppas ni snart hittar någon som passar dig. träna ja...jag har ju mitt friskis-kort som jag tänkte börja använda nu igen... *gaaah* det dåliga samvetet... *kram*

2007-08-18 @ 11:43:23
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anneli

Åh det är ju en "Nancy-bil" *L*!! Tycker att den passar dig sååå bra!!
Ta nu inte på dig för mycket arbete på jobbet!
krAM Anneli

2007-08-18 @ 22:47:53
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Annika

Hoppas att det löser sej för er på jobbet. För mycket extrajobb är aldrig bra! En supertuff bil. Passar dej utmärkt.Kram Annika

2007-08-19 @ 13:51:14
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: elisabethp

KLart du ska ha en TOYOTA !!Den bästa bilen som finns! man får plats med allt! Den blåa var skitfräck!!

2007-08-20 @ 16:02:08
URL: http://elisabethp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback