**

Ja de var en lugn och skön helg.Linus hade en kompis som sov över fredag-lördag. Jag och Rasmus var på julmarknad i ubbhult hos syrran ush vad de regnade. Men vi fick ju se och träffa Glenn och Tobias Hysen de delade ut diplom till alla fotbolls killarna. Sedan var Rasmus på barnkalas på lek och buslandet. Oj vad jag slocknade tidigt i lördags vid 20.30 var jag helt dö.Anders tyckte att jag hade lika gärna kunnat jobba :)
Förstår dig Anneli hur kan man vara så trött som man ofta är???
Men vad ut vilad jag var på söndagen Jätte skönt!! Mindre trevligt var att killarna åkte på magsjuka senare på efter middagen :( kvällen. Så mondagen var Anders hemma med barnen efter som jag hade jobbat söndagnatt (extra).ja nu har hela familjen haft magsjuka jag kännde av de på jobbet på tisdagnatten så där trevligt,
så när morgon personalen  kom tog jag min "spy"påse i handen och gick ifall jag inte skulle hinna hem. sedan på eftermiddagen var de Anders tur :(  Något posetivt med magsjuka är att man går ju ner i vikt
Vad händer annars vi försöker att "bygga" göra en lampa till vårat fin bord vi har fått hjälp med stommen av ek av Gunnar syrrans man.Men nu ska de dit med lamper kjedja och ljus hade vi tänkt oss.Jag får fota resultatet sedan :)

lite fler julkort
image241

image242

image243

Ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag tror att man piggnar till lite om det kommer snö och blir ljusare. Intalar mej det iaf! Ännu mer fina kort *Ler*. Nä fy farao...magsjuka är ju ingen kul grej.Krya på Er hela familjen. Kramar Annika

Postat av: Ita

Kärksjukan e aldrig rolig. Krya på er.
Kram

2007-12-06 @ 15:24:06
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: StinaD

Hej!
Fina kort du har gjort (hamnar lite i inspirationsmappen :) )
Kan du höra av dig till mig med din adress? (Du har betalat för två CK-tidningar.....men jag kan inte skicka dem utan adress ;) )

2007-12-07 @ 09:07:33
Postat av: Erica

Stackars er..... magsjuka är nog det värsta man kan råka ut för och fortfarande vara i livet....(tycker jag) men några kilo ner är ju aldrig fel. Underbart fina julkort!! Ser med spänning fram emot er lampa... Kram Erica :0)

2007-12-07 @ 23:01:37
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Malin H

Kul med en "egen" lampa! Då är det ju garanterat en som ingen annan har :-*)m Jättefina julkort!Hoppas att ni har spytt klart nu *ler*
Kram kram

2007-12-09 @ 17:52:34
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback