God fortsättning.

Ja så var julen nästan avklarad,oj de lät nästan negativt inte alls vi har haft en mysig julafton med massa julklappar även till mig.Jag måste ha varit väldigt snäll, så mycke fina saker som jag har fått. Anders skämde bort mig massor , med ett guldhalsband med ett hjärta, en Tote-Ally Cool rödscrappväska,en Nagelkurs över en dag (lära mig hur jag ska få fina naglar och dekorera mm) en Romantisk weekend lördag till söndag på Säröhus saröhus. vet att fler har varit där och har varit väldigt nöjda så de kommer vi nog oxå att bli. Alltid skönt att skäma bort sig med avkpppling och god mat :) Fick även en liten "scrappväska" av syrran som jag nog har till stämplar .
Men jag har svårt att få till de i min scrapphörna vet inte riktigt hur jag ska ha de :( vad jag ska stoppa i min NYA fina scrappväska.Hallå paperdollsgirls e de dax att träffas snart eller??? e väldigt sugen på att scrappa.
Har faktiskt gjort några snabba ló`s till (första) thailandalbumet . De e nack delen med alla våra resor detta året hur ska jag hinna scrappa alla dessa fina semester kort?
Nä dax att åter gå till arbetet vi hörs och syns ha de.

Kommentarer
Postat av: Ita

God fortsättning på dig med.
Kram

Postat av: Malin H

Gott slut och gott nytt kompis!
Har ju efterlyst era önskemål om datum.....vad tror du om söndagen den 27 januari?
Kram kram

2007-12-30 @ 18:42:42
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Erica

God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År!
Tusen tack för det fina julkortet :0) Blev jätte glad. Kram Erica

2007-12-30 @ 20:01:31
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback