Lite julkort

image244
image245
image246
image247
image248
några julkort som jag har hunnit scanna. De blev ett påsjulkort oxå till våra goda vänner som vi träffade i sommras i kroatien,de var och hälsade på oss i helgen.Jätte kul att vi äntligen fick ihop en helg som vi kunnde träffas på.I lördags var vi på liseberg Vi hade lite tur, Helen (mamman i familjen) vann Stjärnvinst på kexchocklad och Rasmus vann stjärnvinst på ett hjul där man fick en stor champanflaska full med chokeladkolor som twix, mars, bounty mums :)
Ja nu e de mycket (som för de flesta kan jag tänka mig, men snart lugnar de ner sig för mig, bara 3 nätter kvar sedan e jag långledig och jag SKA INTE ta något extra.Vila och ta de lugnt med familjen de ska bli sååå skönt hoppas på massor med snö så vi kan åka lite skidor :) önske tänkande.
kramiz på er alla

Kommentarer
Postat av: johanna

hej på dig =D

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

hoppas du får en mysig jul och ett gott nytt år

Postat av: Malin H

Jättefina!
Nu är i alla fall det över just med alla korten....bara resten av julfixandet kvar då *ler*
Kram kram

2007-12-17 @ 23:30:09
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Åh så många fina julkort du gjort. Bara älskar det där huset som du använt...kanske kan få stämpla upp några på nån paperdolls? Så fiffigt du gjort med påskortet. Lägg gärna ut receptet på julkolan *Ler*. Vilken tur ni hade på Liseberg. Alltid kul när man vinner nåt. Skönt med långledigt! Kramar Annika

2007-12-19 @ 00:55:20
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anneli

Ännu fler fina julkort!! Påsalbumet måste bli jätteuppskattat.
Underbart med långledigt men visst verkar det bli önsketänkande med snön.
krAM Anneli

2007-12-19 @ 08:47:44
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin

jättefina kort du gjort nancy - har du räknat dem? hur många blev det totalt? *kram*

2007-12-19 @ 11:58:18
URL: http://mallafors.se
Postat av: Morfen

Åh så fina julkort du har gjort!! Får hämta inspiration inför nästa års omgång av julkort. :D Kram!

2007-12-20 @ 22:08:07
URL: http://morfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback