Fredag Fredag och man e ledig (ska bara sova lite först)

Så e de äntligen Fredag och en LEDIG helg så himla skönt.Fast Anders ska jobba  lite på fredag och på lördag dag på att fixa  ihop våran Nya bil han har köp. (en krockad v70) De blir nog bra när de blir klart. De brukar de alltid bli detta e Anders  bra på (faktiskt).
Kände att de var verkligen dax att komma igång nu så jag gick en ordentlig promenad med stavar och tyngder på morgonen med Sally innan jag skulle hoppa i säng.Fast på Lördag blir de ordentligt ingen hund som stannar än.Då jag ska gå stavgång med ett gäng underbara pysselfantaser  de ska bli så roligt. Nytta med nöje :)
Senare på kvällen ställde jag mig på trampmaskinen  (oxå )  framför tv + att jag gjorde lite med magtrimmen den brukar man känna av dagen efter.  Detta e ju igentligen ganska lätt att göra men man tar sig aldrig tid till de, för att personligen tycker jag att de e så himla tråkigt.önskar jag hade glädjen och energin som tex Tina med att ta vara på sin kropp.Motion motion.......
Nä nu får jag göra lite nytta här på jobbet oxå
ha en skön helg alla
Vi hörs och syns *K*

Kommentarer
Postat av: malin

åh vad duktig du är vännen - du ska se att du blir hottast i Thailand! *ler* blir det stavning på lördag? vilken tid? jag har inte hört något... säkert som vanligt när jag inte kan gå med pga hockeyträning för delar av familjen *ledsen* men jag får hänga på när det passar... så är det... du ska inte följa med ner till Friskis någon kväll? Steppa lite med mig? *ler* vore kul med sällskap! *kram* jag har förresten dina stämplar, har inte hunnit... men ska stämpla lite ikväll och sedan får du dem! *kramkram*

Postat av: nancy

läste på paperdolls att de e kl 09,00 utanför Malin.h imorgon bitti.Jag har tänkt att hänga med.De e lugnt med stämplarna. Du kan ta med dem antingen om du hinner absolut ingen bråskan imorgon om vi ses el på paperdolls nästa söndag (för jag hoppas du ska dit).Man har ju en hel del motiv hemma att välja mellan nu *L*
Inte dumt alls att de redan e fredag *LER*
vi ses kram

2007-02-09 @ 09:09:57
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: nancy

oj hur trött e jag igentligen skulle ju svara på Malins inlägg på HENNES bloggsida så gjorde jag de på min egna.Nä nu ska jag hoppa isäng så blir de inga mer konstiga inlägg någonstans :) :)

2007-02-09 @ 09:13:27
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Anneli

*S* Inte lätt att blogga rätt! Har själv svarat på min egen sida. Bra jobbat med egen träning!
Sov så gott och ha en go ledig fredag!!
krAM Anneli

2007-02-09 @ 09:57:44
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Penni

Vilka härliga kort och layouter du har gjort! *me like* tack för den gulliga kommentaren hos mig :-)
Kram Penni

2007-02-09 @ 15:55:03
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Hallå tjejen!
Nix ingen direkt vila, iaf inte på lördag för då blir det party party med jobbet. Samling och mat på Gothia sen Melodifestivalen på Scandinavium. Får vila på söndag. *L*
Blev inte tacos utan fläskfile ikväll. *L*
Ha en go helg! / krAM Anneli

2007-02-09 @ 17:54:29
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Tinafina

Vännen du är så rar! Säger så snälla ord om mig!
Vad duktig du är som har stavgått m.m. Önskar att jag kunde hänga på er någon lördag. Kan dock ej imorgon då jag iof skall in till stan, men jag skall till viktväktarna då jag missade det i början på veckan för att jag jobbade.
Hoppas att du får en härlig helg med familjen!
kram Tina

2007-02-09 @ 19:56:36
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Annika

Fredagar är heliga, skönt att bara slappna av och äta nåt gott.Va kul att du hänger på. Då ses vi utanför Malin snart då.Kram Annika

2007-02-10 @ 08:14:09
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Carita

Du ger mig ju ordentligt med dåligt samvete när du så duktigt tränar..... *måste sätta igång, bara 3½ vecka kvar till beach 2007...

2007-02-10 @ 12:13:28
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback