mitten på veckan

Så var de redan mitten på veckan känns ganska bra.Linus e ledig idag och har bestämmt att vi ska baka bullar lite senare ska vi hämta en kompis till han(bästisen)som tyvärr har flyttat inte så långt som tur e men de kan ju inte ses varje dag.?att han e 1 år äldre går ju i skolan då. Så jag har planerat att gå ut med Sally sedan sätta en bulldeg när vi har bakat färdigt får vi se vad klockan stannar på om jag hinner lägga mig en stun innan vi ska hämta kompisen. Annars får jag ta en powernapp senare men måste få någon lite då jag ska jobba inatt. Men jag vet ibland bara rusar tiden iväg och vipps så e de dax att gå till jobbet och man har inte tagit sig tid att vila dumt men de går visst e man seg snare på natten (fast de kan man ju vara en då).

en layout som jag vill ha gjort då jag gör en "årsbok"/dagbok av mina layouter vad vi gjorde el hände under 2006 inte så bra kort men de var ju svårt med att ha med en bra kamra när man åkte forsränning de skvätte och guppade en hel del man fick verkligen hålla isig iblad med fötter och händer. Men ett roligt äventyr tyckte vi alla
107718-41
Forsränning i slovenien ett roligt men vått äventyr

några kort jag har gjort som jag tänkte skicka/ge nästa vecka på alla hjärtans dag
107718-39
107718-40
Ha en kall men fin dag idag *L* vi ses

Kommentarer
Postat av: malin

*skrattar* vilka härliga bilder på er forsrännings-tur - jättefin lo! färgglad och fin! och dina alla hjärtans dag-kort är underbara! himla fina verkligen! *kram*

Postat av: Annika

Vilket häftigt äventyr...undrar om jag vågat åka forsränning?
Dina kort är ju hur gulliga som helst.Lycka till med bullbaket.Glöm inte sova *L*/kram Annika

2007-02-07 @ 14:55:28
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Hej!
Ja ni ser ut att ha haft kul i alla fall!!! Jättefin! Fina kort med!
kram

2007-02-08 @ 18:39:16
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: monica

tack så mycket!!! gillar dina kort, ska försöka få till några själv i helgen ;-)
LO'n var för läcker! man blir så glad av sådana färger!
*kram*

2007-02-08 @ 20:37:59
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback