{ sköna fredag }

Så var de fredag Vår "Alla hjärtansdag" firade vi först på resturang med god mat hela familjen. Sedan var de säng dax för barnen. Så kröp vi ner och mös i soffan till filmen "De tre musketörerna" som vi såg på för första gången för 13 årsedan när vi blev tillsammans....

Igår var vi ute hos syrran och hälsade på.Barnen lekte och jag fick visa henne lite hur man gör en canvas, då hon tyvärr inte kan vara med och  få expert hjälp på paperdolls på söndag.
Sen var de bara hem och släppa av barnen då jag skulle på tjejträff i surte.Jag kan säga att igår måste jag ha glömt huvudet kanske hos syrran el nått . Jag körde nämligen på tok fel när jag skulle till surte. Sedan när jag skulle hem körde jag en himla om väg hem oxå över angeredsbron mm. Jag brukar ha väldigt bra lokalsinne annars. När jag kom hem rev jag ner ett staket (för Sally) + soppetunnan.vilken dag. Fast de väldigt trevligt att tjöta med alla tjejerna som man inte har sett på flera månader.Tack Jessika för soppan mm och alla andra tack för trevligt sällskap tjejer - alltid lika trevligt att träffas -

Idag blev de rastning av pappa de låter hemskt men de e faktiskt så 1 timmas shoppande av dricka godis, glass och spel ( bingolotter mm) allt för att han ska få sin vecko dos av motion annars rör han sig inte mycket bara mellan rummet han har och rökrummet, tragiskt men sant. Han har blivit hur fet som helst
:( ,de har alla gubbarna på boendet blivit för att de aldrig händer något där. De e aldrig ute och rör sig.
Efter pappa blev de dax att knö bland alla på willys men nu e de gjort  :)

Nu e de dax att röja lite här hemma så de e okej inför helgen alltid trevligt att ha de städat och fint när man ska vara hemma. I och för sig kommer jag bara vara hemma på lördag och rymma HELA söndag längtar redan(man e som ett barn inför varje scrappträff)längtar längtar.
Nä de e väl ingen ursäckt att slippa städa .....
Ha en skön helg allihop
och alla paperdolls vi ses på söndag :)
kram

denna fina blomman fick jag på Alla hjärtans dag av Anders

107718-47
visst e den söt, har nu ställt den på mitt sängbord

Kommentarer
Postat av: Annika

Du verkar haft jätte fullt upp...gullig blomma du fick av mannen i ditt liv.Kanske kommer imorgon, annars ses vi på söndag.Kram Annika

Postat av: Malin H

Ja!! Jättefin!
Det kanske är du och jag!!! Kanske Erica...Annika är jag osäker på...vi får väl se vem som dyker upp :-)
Kram

2007-02-16 @ 23:36:34
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Malin

ojoj - det gäller att hålla tungar rätt i mun när man är ute och kör, det låter väldigt snurrigt - hur gick med staket och soptunna egentligen? *ler* skönt att du kom hem välbehållen i alla fall.

jobbigt med din pappa... jag tycker du är stark och duktig vännen!

gullig blomma från Anders (här var det ingen uppvaktning alls *hihi*) *kram* på dig

2007-02-17 @ 08:48:12
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabethp

jisses..tur att du är välbehållen hemma igen..du verkar ha haft fullt upp!! Jag har mätt Jespers fot nu(äntligen)det var lite svårt att få exkt,men det ska vara ca 17,5 - 18 cm ca..
Vi ses på söndag!!
ha det bra så länge..

2007-02-17 @ 09:30:45
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Maria

Härligt firande på Alla hjärtans dag! Smart att ha förlovningsdag då egentligen- för det är ju lätt att komma ihåg! Söt blomma du fått- här blev det ingen skörd från min "gubbe" inte ;-) Trevlig helg!
Kram Maria

2007-02-17 @ 10:46:26
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Carita

Du måste vara försiktig tjejen *ler*. Jätte fin blomma med kruka du fick. Undra hur mkt blommor som igentligen såldes just denna dag till män??

2007-02-17 @ 11:08:01
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Tinafina

Hm..kör försiktigt gumman!!!
Vilken söt blomma du fick av maken din! Grattis till 12-åriga förlovningsdagen i efterskott!
Skall bli så roligt att träffa dig imorron igen!
Stor kram från Tina

2007-02-17 @ 22:04:32
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin H

Hoppas det gick bra idag!
Hör av dig när du har lust!
Kram

2007-02-19 @ 15:43:10
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback