Äntligen ledig

Äntligen e jag ledig nu när alla andra har börjat jobba. Ska inte hoppa in extra nu på min ledighet (om de inte ringer).Bara försöka ta de lugnt, fast vi har lite kalas fram över imorgon fyller Anna och i dag Felicia syrrans lilla tjej men vi firar henne och Linus ihop på söndag.Linus blir nämligen stor kille på lördag 6år.Då kommer Anders mamma och pappa och hans mormor + familjen sköldebring och så tror jag att Erika Anna och Harald kommer upp en sväng oxå. Sedan tar vi min släkt och firar Linus och Felicia ihop här hemma på söndag. Oj vad lungt och skönt ....:) konstigt att de alltid finns massor av saker att göra, fast ibland e de tur efter som jag e en ganska rastlös typ. Fast nu har jag ju blivit bättre jag kan ju alltid dra mig ner till min lilla pysselhörna där e de oftast väldigt lugnt och skönt. Så e Mitt sätt att koppla av :)

Idag när jag var och handlade med pappa så såg jag kaffe med toblerone och dajm bitar/smak. De lät lite intressant undra om de hade varit något för mig som inte dricker kaffe.Fast e de så bra att börja dricka de ????vem vet då kanske jag oxå fasnar i kaffeträsket som  MalinF hi hi, och blir en riktig kaffekärring (små skrattar för mig själv)

oj nu får jag visst ta maten innan den e helt svart i ugnen, ses senare kanske :)


Kommentarer
Postat av: malin

klart du ska med ner i kaffeträsket!!!! haha! *kram*

Postat av: Jonahdaniella

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-09-09 @ 09:52:49
URL: http://jonahdaniella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback