partybruden för en kväll

107718-27
Sexig baby om jag får säga de själv med konstig min (som vanligt)
dubbelhakan men jag bjuder på de

så var de söndag och all den fina snön har redan regnat bort *snyft* Idag blir e riktig slappar dag.
Igår var de verkligen späckat schema .
Min morbror gifte sig i rådhuset  igår coh jag var där och tog kort på dem ,de var faktiskt inte lätt för min morbror var så himmla nervös så han stod nästan aldrig still. Men några kort blev okej.När vigsen var färdig sprang jag till fotoquick för att göra en förstoring på ett av korten,  hade nämligen förberätt en canvas tavla hemma som jag ville ge dem på kvällen när vi träffades igen. Givetvis strulade deras maskiner lite, jag som hade så himla brotom för festen börjagde nämligen kl 18,00  De var nämligen 50års fest oxå de var inte många som viste att de hade gift sig de var i smyg nämlign.Men jag skulle ju hinna göra färdigt canvasen + att jag skulle duscha och göra iordning mig. Men jag hann ,fast jag fuskade med att inte göra iordning håret, istället hade jag "löshår" som var en tofs så helt plötsligt var jag långhårig till Anders glädje + att jag hade en "korsett och svarta byxor  en riktigt sexig baby kul att vara de ibland och oj vad många snälla kommentarer och blickar .  Jag förstår jag var ganska nöjd med utstyrslen själv korsetten fixade "hyllan "snyggt hi hi.
Festen var jätte lyckad de blev jätte glada för tavlan och alla andra tyckte att man var sååå duktig de var bara att suga åt sig äran.Tyvärr hann jag ju inte ta något riktigt bra kort, men försökte en snabbis efter att de hade fått den.Så idag e man seg var hemma vid 04.00 tror jag att de blev.
Så här slappar vi jag tänkte jag skulle ge mig på att scraplifta någon får se vem de blir denna gången....
Förresen nu har jag äntligen "köpt" ett quickutz  alfabet lite större som jag hoppas kommer snart från USA
Quickutz LUCY UC,LC and Number blev de
jag ska köpa ett med fetstil oxå har jag tänkt.

En liten bröllopspresent
107718-26

Ps tack SNÄLLA  Malin för hjälpen med bokstäverna

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejsan!
Ja visst längtar man till sommar, sol och värme!! *L*
Nä, vi missade tyvärr Panduro, det var ju synd men nu får jag klara mig med det jag har....tills på söndag!! *L*

Oh, va kul med bröllop!! Roligt med uppskattning för present och utseende! *L*

Ha en bra start på veckan!! /Anneli

Postat av: Annika

Ja,det lilla gör så mycket...*L* Både du och canvasen är jättefina.Ses på söndag./kram Annika

2007-01-21 @ 20:18:01
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: malin

wow - läcker brutta! *ler* ser ut som att du hade kul!?! härligt! och canvasen blev himla snygg - kul att de blev så glada. vi ses ju tyvärr inte på söndag men... kanske någon annan dag framöver? vore mysigt! grabbarna kanske kunde tycka ha kul ihop?? vem vet... *kram*

2007-01-22 @ 13:09:12
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tina

WOW sicken läcker snygging!!!
Vad fin canvasen är!!
kram Tina

2007-01-22 @ 20:12:57
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Malin H

Kände inte igen dig i det långa håret så jag fick titta igen!!!! Jättesnygg tjej!!!!
Fin canvas blev det med!!!
Kram malin

2007-01-22 @ 22:58:50
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback