Sååå himla trött

Vad har hänt här då, jo jag kom  till salgrenska i måndags för att få lite information om Rasmus hörsel. Men hon som jag skulle få inf. var sjuk och de hade ringt hem och pratat in på vår tele.svarare men vem e hemma de flesta jobbar ju men de hade inget jobbnr på mig fast mitt mobilnr stod där förstod inte varför hon inte ringde mig på den. Så de var bara att gå där ifrån utan någon inf. :(
Istället blev de en sväng förbi panduro där jag fyndade lite förvaringsmappar natur canvas 20*20 för bara 19kr man kunde ju inte låta bli när de var så billigt...
Igår kände jag mig kass sov nästan hela dagen sedan jobbade jag extra på kvällen de fattades folk.
Anders har oxå varit/e dålig i magen har varit sängliggande med magkramp???? Fast han var tvungen att ta sig till jobbet i morse för att fixa de sista på denna månaden sedan kom han hem och har liggat i säng sedan dess (oxå).
Linus och jag var en sväng på Ikea innan Rasmus skulle hämtas. Shoppade lite saker till min pysselhörna :) får se hur de blir ....
Nä nu ska jag röja lite, sedan lska jag lägga mig tidigt idag känner mig inte bra. Vet inte vad de e i luften just nu ???
Ha de
kramis på er alla

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej på dej! Du hade verkligen behövt min SEMLA idag *L*.Det mesta ligger nog i luften och mer därtill.Men hellre detta än kräksjukan iaf.
IKEA är ju så underbart,finns massor av bra ha grejer...Panduro med.Blev nyfiken på mapparna,har shoppat jag med.Fynd är ju kul.
Krya på er...tack för alla goa kommentarer
Kram Annika

Postat av: Malin

oh så jobbigt...hoppas att ni snart får en ny tid för info om hörseln, det är ju så jobbigt och man vill bara få ordning på allt och hjälpa sina barn... det är inte sällan man känner sig maktlös du. *kram*

2007-02-02 @ 18:22:29
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback