Vilken dag

Vilken dag de har varit idag KAOS.
Sov så där bra  efter att ha jobbat natten.Men jag tänkte att jag går upp lite tidigare hade så himla mycket att stå i så iväg till willys och när jag kommer ut ur affären och ska packa in alla matkassarna i bilen upptäcker jag att jag ingen bilnyckel har ?? Så in i affären igen kolla om de hade hittat någon.Nej sådan tur hade jag inte :( letade inne i affären oxå.Ringde Anders som fick komma och hjälpa mig och öppna den och kolla så den inte finns inne i bilen. Tiden den tickade barne  var ju på fritids och dagis skulle ju hämtat dem (pinsamt).Men ingen nyckel funnen *snyft* Så ett himla flängande fram och tillbaka för att hämta verktyg mmDe slutade med att vi fick bärgat den till anders jobb :( man ser ju hur semester pengarna bara försvinner med att fixa med detta nu.ÅÅÅ
Så skulle de ju fixas inför lördagen med fånarna på farmen.Folk e för tråkiga de backar ut i sista stund *suck*
Men vi blir ju ett tappert glat gäng som kommer att vara med efteråt ska vi hem till oss och fortsätta ha de trevligt, kanske värma oss i poolen :)
 Imorgon ??? Rasmus ska ha killkväll med sina bästisar Simon och Tim de ska gå på bio käka pizza badabubbel ute när de e mörkt också ska killarna sova över så de ska fixas lite innan.Linus ska jag köra ut till syrran och vara med kusinerna.Lite annat måste oxå fixas och donats med så nu önskade jag att jag är en robbot och att dygnet hade 36 timar :)
Sedan när allt e fixat (och jag inte har somnat *L*)så kanske de blir en liten utgång för mig med goa vänner.Hemma e de ju som sagt var Killkväll. *LER*
Ha en bra helg allihopa
kramiz

Kommentarer
Postat av: Anneli

Din stackare!! En sån dag!! Visst blir man ledsen när man ser semesterkassan flyga sin kos!
Ska ni till Fånarna på farmen?! Det är sååå kul!
Önskar dig en riktigt bra helg med!!
krAM Anneli

Postat av: elisabethp

Usch din stackare!! Vilken otur!!! Hoppas ni får(har roligt ikväll iallafall!!)
kram

2007-07-07 @ 00:14:16
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Malin

men herreguuuud Nancy... du måste ta det lugnt också - annars kanske du inte orkar... hoppas att ni får kul idag på "Fånarna..." - vill gärna se det bloggat sedan. hoppas också det ordnar sig någorlunda billigt med bilen... *kramar* kan vi inte försöka hinna med en fika snart????

2007-07-07 @ 12:26:30
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback