Hej igen

Sa var vi till backa pa kho chang fast en annan strand.Vi tankte att vi skulle vara lite  ekonomiska och bo billigt vi hade blivit tipsade ett boende for 75kr natten fast nar vi gick for bi ett fint hyfsat nybyggt med en harlig pool sa kunde vi inte lata bli att killarna tjatade pa att vi skulle bo dar kostade 300kr natten de var ju okej nytt fracht och en jatte harlig pool pa en "klippa"vid havet sa dar har vi hallt til hela dagen idag.Svetten bara rinner ....
Jag onskar att jag kunde vara en san soldyrkare som min mamma och syrra och Anders att bara ligga dar och bli snyggt solbrannd.Visst e jag solbrannd fast nar man ser Anders sa e jag nastan VIT :) ja ja han har ju hmmm tatar blod Hi hi
Jag gav manga vid poolen ett gott skratt eller hjartat ihalsgropen pa nagra, jag hoppar ju upp och ner i poolen efter som jag blir sa himmmmla varm hela tiden. Sa skulle jag ga pa barnpoolens kant samtidigt kunde jag inte slita mig fran en artikel i se och hor som jag hade hittat har. sa jag trampade helt fel och fastenade mellan barnpoolen och vuxen poolen med ena benet AJ vad de gjorde ont sa nu e jag lite sonder riven pa ena benet.

Tanker pa alla er som gar pa massan och shoppar massor just nu
Erika hoppas du har stora planboken med med en gang de kan bli vaaldigt dyrt at ga aven dar tre ganger
Ha ha ha
vi hors igen om nagra dagar hade bra 
 kram Nancy
ps Ita boken som du rekommenderade var grymt bra :) :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Härligt att höra ifrån dig igen, även om man längtar iväg ännu mer.... Har varit på mässan idag och tänker inte gå dit imorgon.... Det var så mycket att jag blev helt snurrig. Ha det gott och bada och sola för mig med, kanske ta en liten paraply-drink också. Kramis Erica

Postat av: Annika

Man följer dej med spänning *Ler* Skulle oxå vilja åka runt där ni är. Du får se vart du går...det kunde gått värre.Var rädd om dej.Kram Annika

2007-03-31 @ 20:33:06
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: monica

jättekul o höra hur ni har det!!! ta det lugnt i poolerna nu! ;-)
*kram*

2007-04-01 @ 08:37:08
URL: http://leamon.blogg.se
Postat av: jessika

Vad roligt att höra att ni har det så bra själv skall jag jobba i morgon himla kul iran air blir det för min del nästan som att vara utomlands ha ha ha det nu underbart och vi tror att vi behåller sally om det är ok massor av pussar önskar vi er från fam jansson

2007-04-01 @ 17:09:12
Postat av: Ita

Måste få veta vart ni varit exakt sedan.
Kram

2007-04-01 @ 21:10:29
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: angela

vad ni har de bra.jag kollar runt efter halkbarna och en körskola patrik betalar så får anders hjälpa mig att betala till patrik saknar er mycket kramar angela

2007-04-01 @ 21:35:30
Postat av: Linda

Hej på er !
Det låter som ni har det alldeles underbart ! Roligt att läsa om era upptåg, tänk vad mycket ni får uppleva. Själv arbetar jag i natt och i går natt på "din" avd för Lena. Ska vara ledig i veckan, vårvärmen håller i sig här hemma, det är så skönt. Läste att Bangkok hade 37 grader varmt, puh...antar att ni har samma där ni är, tur att ni är nära vatten och pooler. Ha en fortsatt härlig semester ! Kramar Linda

2007-04-01 @ 23:56:44
Postat av: Ita

Jag skulle vilja ha din mailadress... har en fråga till dig...
Kram Ita

2007-04-02 @ 07:51:34
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback