Snart ledig igen :)

Och så var man tillbaka på jobbet igen efter att ha varit ledig och sjuk.
Fast de var inget kul bara massa tråkiga saker hade de tagit upp. Typ att vi på natten inte sköter vårt jobb mm att vi inte jobbar utan pratar i telefon vad knäckt jag blir chefen hade tagit speclista på telefonen där visade de sig att jag hade gjort 5 samtal kväll/natte tid på 4 månader som var  på allt från 10 min-30 min okej man borde inte kanske prata i 30 minuter men givetvis har jag inte gjort de om de inte var lungt de var med Syrran säkert något hon undrade över de brukar ju vara så....trött jag blir.
Sedan hade de inte varit så bra sköt på natten när jag var sjuk vad kan jag göra åt de,tycker faktiskt att chefen får ta de med de berörda  nä då ska jag säga till dem.Nä nu skiter vi i detta  Grr

Bara i natt sedan e jag ledig i 9 dagar känns sååå himla skönt sedan e de faktiskt bara att jobba nästa helg.Ja jag får ju klämma in paperdolls på söndagen, hmm undra när man ska sova jo de kan jag ju göra senare på planet på tisdaen där efter. Man brukar ju var däckad någon dag efter om man slarvar med sönmen, så de kanske passar bra.Bara jag inte e allt för trött när jag ska packa på måndag.I och för sig e de inte så mycket vi ska ha med oss.De löser sig alltid.
Två veckor kvar till THAILAND ska bli så himla skönt.Fast jag hade ju kunnat tänka mig att åka någon annanstans verkar ju som alla e  eller ska dit..Vi ska ju luffa runt från Bangkok och åt öst tror jag de blir där har vi ju inte varit.
Oj nu satt jag ju på arbets tid och skrev detta undra vad chefen skulle säga Ge mig sparken kanske :)
Sköt om er alla *K*

Kommentarer
Postat av: monica

låter underbart med Thailand...vi får "nöja" oss med Italien i sommar ;-) men det är nog inte fy skam det heller! vilken härlig vår-blogg du skaffat!!!*längtar*
ha det gott! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback