[ Vårsol :) ]

Igår gjorde jag något jag aldrig hade gjort förut var på salong och vaxade bena aj vad ont de gjorde sen tycker jag inte de blev så lena som jag hade föreställt mig???
Fast jag slipper ju stå varje dag i thailand  med hyvlen som jag annars hade gjort :)
Sedan tog jag en lunch på stan och shoppade lite (mer) medicin som e bra att ha med sig på resan.
Idag får jag inte glömma att ringa min snälla morbro och hans fru ,för de ska vara hundvakt och hjälpa oss med (om de stämmer med deras schema) hur vi gör med bilen mm till flygplatsen.Tur vi har demså lilla Sally har någonstans att få vara och leka och bli bortskämd hos.De har egen hund oxå,de leker jätte bra ihop,hoppas vår lilltjej söter sig :=

Igår var vi på kalas GRATTIS igen Julia vårt hmm heter de guddotter, ja som jag e gudmor till.
Min barndoms/bästa väns dotter.De hade precis kommit hem från österrika å vad de lät skönt när de berättade om de fina soliga vädret och massa snö.De e ju inget vi har sett i år. Ja ja vi får gå vidare och hoppas på en kanon vår och SOMMMAR.

E väldigt sugen på att plantera fast jag tror jag måste vänta:( efter som vi e borta 3 veckor.Fast jag ska ta upp påskpyntet i helgen så vi får lite påsk känsla när vi kommer hem på påskafton.Har faktiskt fixat påskägg til killarna de måste ju få de när vi kommer hem :)

Idag e de studiedag på dagis och i mådags var de på skolan  varför kan de inte lägga dem samtidigt ??? synd om dem som måste ta ledigt de blir 4 dagar på denna korta vårterminen 3 st e redan avklarade.För mig har de flytit på att de har varit på mina lediga dagar, men de stackare som inte e lediga och måste offra 4 semesterdagar och kanske bara har 25 på hela året(för oss unga) kul e de de blir inte mycket kvar till semseter ??

Ha en underbar vårdag idag kramis

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Aj, aj, vad ont det lät med vaxning. Men..vill man bli fin får man lida pin, som det så vackert heter. När är det ni åker till Thailand?? Era mocklisar!
Har varit ute hela förmiddagen i det underbara vårvädret! ÄNTLIGEN har våren kommit!
Stor kram!

Postat av: Annika

Har inte vågat mej på det där med vaxning,benen är väl ok men bikinilinjen...vågar jag inte ens tänka på :-O När åker ni? Blir avis på alla som åker bort nu. Klart att Sally sköter sej Hmmm, kan tänka mej att det är full busfart på henne.Hon ser sån ut på korten iaf *S* Härligt.Oj vad duktig du är...tänker på påskkänsla innan resan.Men vi ses väl på söndag? Kram Annika

2007-03-14 @ 16:12:04
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Emma

Vad härligt med lite semester! Njut riktigt ordentligt!

2007-03-14 @ 19:37:48
URL: http://pysslare.blogspot.com
Postat av: malin

ajaj, det där med vaxning låter hemskt... själv kör jag rakhyvel... eller lurviga ben! *ler* ska bli kul att ses på söndag - innan ni drar!!! åh vad ni ska ha det härligt.. och jag blev glad förut när du berättade att du tänkt blogga under resan - då försvinner du ju inte helt när du är borta! *kram*

2007-03-14 @ 22:00:46
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha nu sa jatte skont , nar ni aker ni??

2007-03-15 @ 15:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback