Äntligen Fredag Jippi

Ja så var de äntligen fredagen den 25 maj. Vi har väntat på denna dagen ett tag (några stycken ) och nu e de dax.
Ska bara sova lite nu på förmiddagen  så bär de av till ullared sedan. Oj vad kul vi ska ha shoppa massor (tur att man har ullared kortet så man kan betala nästa månad oxå :) och sedan  ha en riktigt mysig tjej "kväll" ihop med mysiga och roliga tjejkompisar i ullareds motell siom vi har hyrt. Så nu får jag göra de sista på jobbet så hörs vi sedan så får jag berätta hur vi har haft de. 
Sköt om er alla
kram 

Kommentarer
Postat av: Maria T

Halloj!
Ha det riktigt härligt!!
Kram

2007-05-25 @ 08:53:56
Postat av: Annika

Tack Nancy! För att du fixade en trevlig shopping& bilresa.Kram Annika

Postat av: Anonym

Jag instämmer med Annika! Men gillar inte att ni trodde att jag var en tant under bilresan! *S*
krAM Anneli

2007-05-27 @ 21:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback