{ En konstig vecka }

Vilken konstig vecka, jag ska inte jobba någon natt denna veckan de känns konstigt jag har nämligen gått på kurs 9-16 onsd. torsd. och fredag. några dagar kvar sedan e de övning och slut prov till hösten. Verkligen jätte kul men hur ska man komma ihåg allt, jag får öva mycket.Jag vet ju att de finns frivilliga själar bland mina vänner här *L*.Det e rätt roligt att en av våra kollegor som verkligen far runt ska vara alla tillags(ganska stressad människa ) när hon lägger sig på massage bänken och min andra kollega börjar köra igång "programet "Taktikberöring efter 5 minuter beröring på typ armen eller bena så har hon somnat och snarkar avslappnat,helt fantastiskt.Själv har jag väldigt ont av när man ska "pilla" på mina fötter ajj ajj ont och äckligt  men man kanske lär sig.De e ingen risk att min kollega som jag övar på somnar för hon har ännu mer fotfobi än jag :)
Vad trött jag har varit nu när man har jobbat dagtid ZzzzZ hur får ni till tiden .Jag tycker att man han bara hem fixade lite mat sedan läxdax och sedan fixa barnen i säng oj vad tiden bara rusar iväg .Jag undrar hur ni får ihop allt med hemmets sysslor mm.Kom på att de e ganska lyxigt att jobba så lite som vi gör på natten *L* så de får jag allt göra ett tag till. Fast man e ju trött på at jobba när andra är lediga helger/rödadagar???

e de någon som har beställt från
Scrapbooking Best.se
tja tänkte prova att handla där lite idag :)

Förresten jag har faktiskt tittat in hos er några gånger här under veckan men tyvärr har de inte funkat att lämna "spår" efter mig men jag gör nya tag,fast de får bli imorgon nu blir de lite mys framför tv:en
ha en skön helg
kramis

Kommentarer
Postat av: Anneli

Förstår att det känns konstigt när det inte är som kroppen och hjärnan är van vid. *L*
Är du full-lärd nu?? *L*
Ha en go LEDIG helg!!!! / krAM Anneli

Postat av: Anneli

Saken var ju den att hon "snodde" min idé, jag hade ju tänkt att jag skulle ut till Clas Olsson i Bäckebol och köpa en till mig själv och en till henne i födelsedagspresent!! *S* Tyckte att lådan passade bra ihop med presentkortet på Arkivet, men det fick bli ett linne istället.
Just nu är det bara brads och öljetter sorterade i olika färger. Gult, orange, rosa och rött i en låda. En med blått och lilla, en med grönt osv. Har inte så mycket att fylla på med ännu.
krAM Anneli

2007-05-05 @ 15:25:56
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Skönt att ni haft det bra trots tråkigt väder....Alltid skönt att komma bort lite...
Kram

2007-05-06 @ 15:02:11
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: malin

halli hallå - handlade du där? har du hunnit få? hur verkade det? blir lite sugen... *kram*

2007-05-08 @ 12:35:41
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback