Måndag

Vilken helg de har varit fullt upp både hemma och på jobbet .När jag gick av i morse var jag verkligen helt slut , de var länge sedan man var så här trött.. Så de var extra skönt när jag hoppade i säng i morse ZzzZ  somnade fort och vaknade faktiskt inte en enda gång innan telefonen ringde att de var dax att gå upp och hämta barnen.De e nämligen inte vanligt att man sover utan att vakna någon gång kanske upp på toa...
Jag hann ju faktiskt få till två lo`s för att få vara med på paperdolls tävlingen, hm hade lite strul bara när jag sedan skulle skicka iväg dem till Malin.h men jag hoppas hon fick dem :)

Detta var mitt bidrag till sweskissen (v20)
image108

Och så skulle man scraplifta en paperdolls medlem
så jag liftade Malin.h "skolavslutning"
image109

och så här blev min
image110

Tack för mig  och sköt om er alla
kram

Kommentarer
Postat av: Annika

2 underbara Lo;s...jag hade nog inte kunnat äta nåt snacks i Thailand.Ser inte så lockande ut! Skönt att få sova utan några toabesök som det oftast blir.Ha det gott.Kram Annika

Postat av: malin

jättefina layouter! gillar båda massor! måste kolla in paperdollsbloggen och rösta förstår jag! *ler* kram på dig - ses snart!!!!!!!!

2007-05-22 @ 12:26:03
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Anneli

Jättefina bidrag båda två!!
Ser inte sååå lockande ut med snacksen! *L*
krAM Anneli

2007-05-23 @ 08:45:39
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Erica

Ohhh!!! Jag ryser i hela kroppen av alla spindlar som krälar omkring här på din blogg..... det känns verkligen som de kryper omkring. men jätte fina LO:s båda två.... Kram Erica

2007-05-23 @ 19:35:34
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: elsamaja

Wow, vilken häftig LO, den med snacksen, vilken rolig ide att låtta alla spindlarna krypa över den, men jag förstår att ni inte var så snackssugna, "mm en med fyllning i".

2007-06-11 @ 19:50:44
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback