mitt i natten

Nu sitter jag här mitt i natten på jobbet och tänkte fått skrivit lite.Tiden den bara rusar förbi mig hela tiden just nu vet inte vad de e. Hade tänkt försöka klämma in lite tid att umgås med lite vänner , men vet inte var tiden har tagit vägen . I och för sig sover jag ju bort en del nu i helgen efter som jag jobbar på nätterna men eftermiddagarna?? jo då e de dax att börja tänka på maten/middagen och sedan e de redan kväll swish vad tiden far i väg?????

Veckan som gått har ju varit mycket jobb + 2 dagar kurs.Snart e vi nog proffs (tror ni) på beröring mm fast för oss känns de som man aldrig kommer att fixa detta ...de kommer behövas mycket träning.
Försökte på killarna hemma Rasmus bara älskade de medans Linus tyckte de var mest roligt ,kittlande och skönt. Fast de får ju bli fler a gånger, nu var de ju så spännda på vad jag skulle göra :)

Idag blir de paperdolls hemma hos var och en ,så de blir att inte sova bort hela dagen man måste ju vara med i tävlingarna eller hur paperdolls *LER* väntar spännt på att få rösta på alla fina layouter :) (fast alltid lika svårt)

Hemma håller vi el jag på med ännu ett nytt projekt göra om vårt fin"rum" /scrappinghörna, ska ut med ett gammalt vitrinskåp, hörnskåp mm vi får se vad de blir......
Nä nu får jag åter gå till arbetssysslorna
Vi kanske hörs på msn gott folk
Ha de

ps jag e acke1 på msn om ni undrar vem  f..n de e.Har nämligen ingen egen msn utan tillsammans med gubben hemma, tycker de funkar bra.

Kommentarer
Postat av: Malin H

Äntligen hemma...eller jag menar, nej!! Ville stanna kvar, vi hade det ju så härligt!
Tack för det superfina kort! Vilka härliga färger man blir sååå glad!
Msn sen då :-) [email protected]
kram

Postat av: Annika

Tiden går väl alltid för fort och man hinner sällan med allt man tänkt sej.Lycka till md din scraphörna.Har äntligen lagt till dej på min Msn...visste inte vem acke var innan *Ler*. Kram Annika

2007-05-22 @ 08:43:51
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback