varmt och skönt ute

Varmt och skönt uteimage71, ÄNTLIGEN hoppas att de e här för att stanna :)
Har måttligt glada barn Rasmus e väldigt trött och känslig har faktiskt varit hemma idag.Ville inte utmana ödet för allas vägar. Bara går och gråter och e arg, näsan rinner  så de e väll något pågång.....
Fast jag hade ju behövt sova efter som jag jobbade inatt och ska men jag kännde att jag orkade inte flänga i väg med Linus,så han fick oxå vara ledig från dagis.Fast de skulle jag inte ha gjort de bara håller på att tjivashela tiden  just nu  grr. Sådana barn har ni aldrig bara små änglar eller hur .Nä nu e dax att sätta igån (som ) vanligt att göra lite nytta.Syrran och co kommer nog och hämtar husbilen idag de ska den till kordmården i helgen. Får väl kolla så den e okej..
ha de gött folk vi hörs en annan dag
kram

Kommentarer
Postat av: Malin H

Nej du! Inte är du ensam om det! Här finns många små horn....skönt när dom fortfarande är "små" då missar dom inte så mycket i skolan...Ha nu inte dåligt samvete för det!!! Kram kram

Postat av: Kicki

Hej hej
trevligt att läsa att det e fler än ens egna vilddjur som har en räv bakom varje öra. Å när man jobbat å inte sovit så är ju inte tålamodet det bästa. Håll ut, dom lugnar förhoppningsvis ned sig med tiden.
Ha det / Kicki

2007-05-30 @ 03:51:43
Postat av: Anneli

Tack snälla! Inte lätt att hålla ordning på nya bekantskaper som fyller år. *L*
Verkar tyvärr inte som vädret höll i sig!?
Hoppas att Rasmus kryar på sig och att dom håller sams så du får lite lugn och ro. *L*
krAM Anneli

2007-05-30 @ 09:20:19
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Annika

Syskonkärlek med kiv och annat är mycket vanligt hemma hos mej också! Man blir lite galen på dom ibland.Hoppas att du får vilat dej lite.Kan ju behövas så du orkar.Håller tummarna för att det varma vädret ska stanna.Kram Annika

2007-05-30 @ 20:53:11
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback