gladare

Tack för era tröstande ord. Nu mår jag mycket bättre. Har även pratat med Linus lärare igen känns bra .Hon erkännde att de inte var de bästa utvecklingssamtalet hon haft hon kännde själv att de inte riktigt gick så bra så de känns ju bra att vi har rett ut de.
Idag var de sista dagen på beröringskursen för oss så nästa vecka ska vi få vårat Intyg känns jätte bra. Även om jag inte har varit 100% skärpt på de den sista tiden med allt stök ochbök på jobbet men nu kan jag de så oj vad jag ska beröra fint snart igen, när all stress har lagt sig.Får verkligen slappa och hade de bara lugnt och skönt i thailand.Hoppas killarna vill de oxå och inte håller på och tjivas för mycket bara.
Hallå där facebook människor fattar inte så mycket av de, men kul e de att hitta gammla vänner :)
Hoppas få gå i en facebook kurs hos dig Ariell så jag lär mig något :)

Håller ju på att träna en del på gymet inte för att de ger så mycket resultat har väl för dålig diseplin(oj så här stavas de inte men...) på mig.Medans på Anders syns de i vilket fall lite han var ju så spinkig :) skojar med dig älskling men liten var han ju ivilket fall.De blir man av han oxå *L*
Skulle så gärna vilj ha en plattmage men degklumpen är svår att få stram :) får kanske rådfråga kusin vita min som oxå jobbar på gymet efter råd .Annars kanske man ska fråga en gammal vän som är där och tränar. Oj vad han har ändrats från att va en liten söt kille till ett vältränat muskelberg :) lite för mycket för mig (inget ont menat).

Nä dax att ta tag i dammsugan
ha de

Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att få reda ut ett och annat med fröken. Kanske på dåligt humör? Gym är bra träning för hela kroppen. Dammsugaren ger också motion *ler*.Magen ska du nog få bukt med ska du se! Fast jag har aldrig sett nån degklump...kram Annika

Postat av: Anneli

Inte fel att ta ett nytt snack med fröken! Bra jobbat!!
Hur gick det med Sally??
krAM Anneli

2007-10-25 @ 08:23:29
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Malin

vad BRA att du pratade med läraren igen - way to go! *kram*

2007-10-25 @ 10:41:40
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback