TACK

Hallå grymt rolig och trevlig helg. Med MASSOR med scrappande från Lördag morgon till söndag eftermiddag Så huvudet e lite trött nu,de kan ni säkert förstå. Men super duper roligt har vi haft ,tror alla håller med .Tack Malin Malin och Elisabeth För ett fantastiskt  arbete ni gör för att vi ska få komma och ha de så roligt snacka om att vi var mååånga i år hela 56st scrapptokar i en och samma lokat.Helt fantastiskt. Massor av Nya trevliga människaor träffade man oxå. Vissa kommer jag visst stöta på redan på onsdag på flygplatsen/planet som tar oss till thailand. Snacka om komiskt vi har aldrig träffast förut så visar de sig att vi ska åka på "samma"resa" :) tala om att världen är liten *L* Vi ses på onsdag Karin :)

PSst PIF tävlingen som jag nu ska föra vidare kommer att bli när jag kommer hem så håll utkik lite senare.Hinner inte nu innan vi åker i väg till THIALAND (igen) retas bara lite ;)

Oj undra när man ska hinna scanna sina layouter som man faktiskt fick gjort nu i helgen på scrapträffen tror de faktiskt blev 7st ganska bra tycker jag.Ska försöka få scannat lite innan vi åker. Nä dax att ta tag i natta sysslorna 

Ha de gott  GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag vill se vad du gjorde igår, hade ju inte så stor koll då du flyttade dig *ler*
Kram och ha en underbar semester

2007-10-29 @ 07:07:59
Postat av: Annika

Tyvärr så satt du ju en bit bort på lördagen då jag var där. Ska bli kul att se dina alster! Ha det nu så SKÖNT i Thailand! (går det att undvika?) Kramar Annika

Postat av: elisabethp

ha en UNDERBAR semester!!! Ta många kort!
kram

2007-10-29 @ 20:58:26
Postat av: Erica

Håller med dig till 100%! En super helg.... Ha det nu underbart på semestern Kram Erica :0)

2007-10-30 @ 11:25:57
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Malin

jaaaa det var så roligt att du var med hela långa helgen! *kramar* vill se allt du skapat

2007-10-30 @ 12:52:55
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback