Har blivit utmanad av Anneli

Vem är det bakom pysselbodet, egentligen?


Jag scrappar helst när: ledig tid finns el när man behöver tänka på annat :)

Mitt pysselbord måste innehålla: limpenna,chalks,brads, skärmaskin......de var svårt att sluta någonstans man vill ju ha de mesta .

Något icke-typiskt scrapbook-material jag använt i en LO: vanliga ballonger kanske.

Medans jag scrappar så lyssnar/ser jag på: filmen min "man " kollar på ,då jag har min scrapparhörna i en del av vardagsrummet.Bra sätt att umgås på. Båda gör något båda vill samtidigt som man kan prata oxå :)

Det jag vill berätta om är:
  Allt som vi gör /och händer runt omkring mig och min familj.

Färgkombinationer jag gillar: oj ..gillar klara starka färger . 

Vad inspirerar mig?  Skisser,Andras bloggar, scrapbooking tidningar. 


Du ser ofta på mina Lo´s:
ett tag var de mycket knappar sedan blommor. Nu vet jag faktiskt inte riktigt.Glitter kanske.

Men du hittar aldrig..:  något sytt än så länge.

Detta är pyssel- jag i ett nötskal:   jag blir som ett barn längtar och älskar att få scrappa ihop med anndra.Paperdolls träffarna e som julafton för mig träffas umgås och JÄTTE kul.

Min uppmaning till dig: Prova på scrapping i fall du inte redan har hamnat här !du kommer att älska de. Bra för både kropp och själ :)


Lite om Mig,någon som känner  för att berätta lite om sig själv ,kopiera texten och fyll i jag håller utkick på era bloggar.


Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att få veta mer om dej :-). Kram Annika

Postat av: Malin H

Om det är glitter så är hösten och vinterns nyheter något för dig :-) Jättefina lo´s hoppas på att få låna ditt nya alfabet en dag...
Kram kram

2007-09-30 @ 23:46:46
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback