Lördag...

Lördag och jag e skit trött och seg ändå gick jag och la mig tidigt, fast har i och för sig inte sovit jätte bra lite yr och illamående i natt ????vet inte varför??Ja ja de blir väl bra.Hittade en rolig scrapbutik på nätet  http://www.stampelstudion.se/ med massa billigt. bla ez mout för 39 kr jag som handlade samma vara för 69kr igår hmm. I och för sig e de trevligt att besöka buktikerna live men här kommer jag att beställa har jämför och de är verkligen billiga och de e ju alltid kul att få rolig post oxå :)Så här blir att beställa kuver 2kr st 15,5 *15,5 kanon lite nya brads 23 kr :) fast jag bör ju väntA TILL EFTER MÄSSAN om jag kan.Nu vet jag priserna ivilket fall. Man måste ju kolla runt bland priser här i scrapvärden så man har råd att köpa mycket!!
Ska snart ut till syrran och hämta hem Linus, Fast han ska först springa något spring lopp för barn på skene marten oj de e nostalgi skenemarten var man alltid på när man var liten :)
Vi byte barn igår nämligen linus hängde med dem hem och Oliwer stannade hs oss.
Oliwer älskar verkligen att bada de e de första han frågar när han kommer hem till oss. Och kl 7,40 kom en "liten" Oliwer ner och frågade om han fick hoppa i och bada :)
image207

Ska prova mig på att göra ett kort med någon av de nya stämplarna som har dimpt ner i min brevlåda :)
hängla kitet kort och gott


 Ha en bra helg allihopa
vink

Kommentarer
Postat av: Ita

Hänglarna e så underbara! hoppas kunna köpa ngn på mässan.
Kram

Postat av: Malin

hej vännen - hoppas att du känner dig bättre nu... läskigt med illamående och yrsel på natten... fina stämplar - får du fixa ihop något snyggt med *ler* kram
på dig!!! (ses på lördag på mässan!?!!)

2007-09-09 @ 09:18:24
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja vem hade inte velat bada när man väl har chansen!!
Stämplarna är jättefina! Ska bli kul att se vad du gör med dom !
Kram kram

2007-09-09 @ 12:56:22
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Richardjasmine

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2009-12-08 @ 09:26:14
URL: http://richardjasmine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback