Redan fredag

Oj vad tar all tid vägen?? de verkar vara fler som undrar vart tiden tar vägen......
Jo i Lördags var de ju mässa för mig efter att ha sovit lite. Himla kul att träffa massa vänner ,jag fick ju köpt mig en cuttlebug som jag fick med mig hem med en gång *LER* vet ju att vissa blev tvugna att vänta lite :)  Jag tog den sista nämligen.Sedan handlade jag bara lite smått och gott inga paper faktiskt tänkte jag ska använda de jag har.

Nu e de mycket jobb igen trodde de skulle vara slut på de men icke.Det som är bra är att plånboken blir lite tjockare (några dagar...) + att man kan sitta på natten och bjuda på saker till bla cuttlebugen på Ebay :) :) ,men de kan ju sluta med en dyr räkning oxå.
Får se om några timmar om de blev något nytt alfabet till cuttlebugen,blir de inte denna gången så får jag göra ett nytt försök imorgon .
Dax att göra lite nytta igen
Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja vad kul med en ny maskin. Så mycket fina saker till BRA priser det fanns till.Lycka till med budgivningen! Klokt att använda sej av de papper man har...Trevlig helg.Kramar Annika

Postat av: Anonym

jo jag e ju då en av de som måste vänta ca 3 veckor..... men jag får det ju frakt fritt...
Kram

2007-09-22 @ 10:31:36
Postat av: Anonym

Jag *pekar uppåt*
Kram Ita

2007-09-22 @ 10:51:10
Postat av: Malin H

Hi hi! Så det blev den gröna till sist!! Ska bli kul att se vad för kul den har!!
Grattis!
Kram kram

2007-09-23 @ 16:12:26
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Anneli

Nu får du ju massa pengar att köpa cuttlebugg-tillbehör för! *L* Men var rädd om dig så det inte blir för mycket jobb.
krAM Anneli

2007-09-23 @ 21:27:09
URL: http://anneli68a.blogg.se
Postat av: Erica

Var ju inte på mässan, det var ju dethär med tiden... Kram Erica :0)

2007-09-24 @ 21:38:20
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback