Helg resume

De har varit mycket jobb med magsjuka på jobbet som bara går från ena avdelningen till andra.Så där kul .Men jag klarade mig från att åka på de själv. Vet inte om alla vitpepparkorn som jag tog och åt hjälpte eller om de bara är inbillning fast de gånger jag har tryckt i mig dem, har jag ju klarat mig så??? man vet ju inte de skadar ju inte att ta dem vare sig de hjälper el.  ej. Fast magen blir ju lite kass med alla pepparkorn som ligger och guppar i magen :) 

Helgen gick åt till att titta runt lite på cyklar Anders ,jag och Rasmus behöver nya cyklar. De är lite svårt att hitta till Rasmus då 20 tum är för liten och 24 tum blir oftast för svår efter som de sätter pinnen så högt. Mina killar har inga långa ben ,hmm undra vem de har ärvt de av *ler* så de lutar kanske åt en BMX .Kanske jag oxå kan få prova hans cykel i så fall och falla tillbaka i tiden *FNISS* När jag tävlade i BMX,  ja har faktiskt gjort de kom 2 de var inte dåligt tycker jag. Fast idag skulle jag nog aldrig våga åka så el om man kommern ihåg hur man gjorde när man trixade ??
Jag hatar vår tvättmaskin och torktumlare den bara förstör tvätten i mellan åt på något underligt sätt. Men Anders vill ju inte köpa någon ny när de fungerar... men i lördagskväll gick tvättmaskinen sönder *L* Anders sa att jag gjorde de nog med flit (på skämt) så nu har vi beställt ny tvättmaskin och torktumlare :) :)vi får den på fredag. Och så fick man en herrcykel på köpet oxå så igentligen så är Anders cykel fixad.Fast jag tycker han kan sälja den och köpa en tuffare/bättre.Fast vi cyklar ju så lite så de spelar kanske ingen roll.

Har även gjort lite kort, men oftast har jag inte hunnit scanna dem men några få hann jag scanna.
image320

image321

image322
de sista blev till min kusin som fyllde 30 igår.

Nä, nu ska jag ut och röra på fläsket gå ut en långpromenad med Sally  tänkte jag.
ha de


Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, vilka fina kort du gjort!! Paratade med Lisa, som va väldans nöjd över att bli av med väskan.
kram Petra

Postat av: Elin (Asksvart)

Vilka jätte fina kort =)

2008-04-07 @ 16:17:45
URL: http://blueeye.blogg.se/
Postat av: Malin

Snygga kort!! Gillar den gulliga brudparsstämpeln!

/Malin

2008-04-08 @ 22:40:24
URL: http://malinascrap.blogspot.com
Postat av: lenalandis

Gulliga kort!

2008-04-09 @ 22:06:06
URL: http://lenalandis.blogg.se
Postat av: Annika

Jättefina kort du gjort.Gillar oxå Brudparsstämpeln...Kram Annika

2008-04-10 @ 14:27:07
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback