(Några av) mina julklappar

Idag Har jag haft en heldags shopping betald (min julklapp från Anders)
Jag hittade faktiskt en hel del. Återstår bara ett par stövlar så är allt inhandlat  från topp till tå "en ny gadrob" *L* Vi kollade på stövlar i varenda skoaffär men jag kunnde inte bestämma mig :( var lite trött i slutet :)
Så de blir en sväng imorgon, efter jag har sovit lite (jobbar i natt)
Ni skulle sett mig/oss idag in och ut i varenda affär på Freeport och i kungsmässan.Fattar inte att Anders inte pustade en enda gång i över 6 timmar shoppade vi runt utan paus *L*
Anders tycker jag ofta säger att jag sett något snyggt men inte köpt den för att den är för dyr , så nu fick jasg välja utan att titta på pris lappen vilket var väldigt svårt. Jag har vääääldigt svårt när de är dyrt efter som jag vet att jag "tröttnar" el vill ha nytt efter ett tag igen. Jag skulle tex ALDRIG köpt legginsen själv de hade kostat 599kr el munkjackan med "diamanterna 899kr , "klänningarna" 799 och 699kr Jag tycker inget var såå himla speciella med tanken på de priserna fast de var snygga ,tuffa och VÄLDIGT sköna på. TUR var de att de var REA nu. Stackars den som betalt full pris.
Här är fynden..En tjock tröja, två tuffa "klänningar" , coola leggins, en munk jacka, Enkel topp, Bh + trosa, Bikini (kanske ingen säsong nu :) strumpor, Jeans och en fin jacka.  De är lite svårt att se allt fint som jag fått  men här får ni ett litet humm
Ni får stå ut med den fula *L* fotomodellen.







Jackan ser ju jätte konstig ut men den är faktiskt jätte fin väldigt stilig inget som jag har mycket av *L*i min gadrob
Gillar ju tuffa och roliga bekväma kläder , de gör ingenting om de utmärker sig lite *FNISS* .
Hade min mamma el syrran fått bestämma vad jag skulle köpt så hade de varit något helt annat. Mer åt de stilrena fina kläderna.  Det är snyggt de oxå, fast man använder de så sällan, om man inte har ett jobb då man använder sådana kläder jämmt.

Nä dax att återgå till arbets sysslorna som att städa och pyssla om barnen här på jobbet.
Ha de

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka jätte fina julklappar! Massor av fynd förstår jag..... Kram kram Erica :0)

Postat av: Lena

Vilken lyxig dag och vilka fynd! Fotomodellen är det absolut inget fel på heller :-)

Kram

2008-12-28 @ 10:45:37
URL: http://lenasscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Annika

Mycket snygga kläder du shoppat. Det är ju en fördel att kunna handla utan att kolla på prislappen. Men det är svårt att låta bli! Du är en utmärkt fotomodell tycker jag. Kram Annika

2008-12-28 @ 18:13:11
URL: http://mellbina68a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback