Glömt

Jag har ju glömt berätta att Sally Väntar valpar i mitten på Januari :)  de är såååå spännande. Så Erica och Elisabet.T hem och smöra för gubben där hemma *fniss*. Sitter här på jobbet och läser på om hur allt går till för Sally och vad som väntas från mig. De är faktiskt en hel del. Hoppas bara hon inte ska föda när jag inte är hemma,utan jag kanske jobbar Anders e så nervös. jag får nog kolla i fall att ... jag skulle behöva var ledig/byta en natt. Låter lite löjligt kanske men hon kan ju behöva hjälp, helst efter som de är första gången för henne. Inte minst som stod.

En fin bild på Sally från i våras (tror jag). Nu är hon ju inte riktigt så lååånghårig.
Visst är hon fin!

Psst jag hittade mig ett par snygga OCH väldigt bekväma Ecco stövlar i dag. Innan vi åkte bort på god middag hos min bästa vän Ulrika  och fam. Tack


Kommentarer
Postat av: Annika

Sally är så bedårande söt! Så kul att hon är med valpar, men nervöst förstår jag! Hon kan behöva lite hjälp på traven mm. när det väl är dax...har jag hört av andra hundägare. Det fixar ni säkert bra. Usch vad svårt att kunna lämna dom till sina nya ägare. Kram Annika

Postat av: Ita

Åh va roligt med Sally!! Hoppas att allt kommer att gå bra. Så vi har haft finbesök i kungsbacka, hi hi hi.

Kram

2008-12-28 @ 20:05:37
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/
Postat av: elisabethp

Åh! antagligen smälter man ihop i en hög om man får se sallys valpar! Hon är ju så söt!

gott nytt år till er och tack för det fina julkortet!

kramkram

2008-12-31 @ 00:08:16
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh så kul!! Grattis!

Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt 2009!

krAM Anneli

2008-12-31 @ 16:17:33
URL: http://anneli68a.blogg.se/
Postat av: Erica

Operation övertalning har börjat.... Gott Nytt år på er alla! Kram Erica med familj ;0)

2008-12-31 @ 21:50:40
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Övertalning behövs nog inte, det är nog mer tiden som ska passa...Jag kommer gärna och hälsar på när de små liven har kommit. Antagligen faller jag som en gråsten då...

Kul att det blev. Spännande.

kram

2009-01-13 @ 13:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback