Lite från paperdolls

image281
Linus får frukost på sängen på sin födelsedag. *lycklig*
image282
Ja jag längtar efter att få åka skidor.Fast jag är ganska kräsen i och för sig, jag vill inte att de
e för kallt bara.Så himla frusen av mig :)
image283
Några kort jag tog en kväll på stranden i thailand.

Visst längtar man bort just nu till ett soligt  österrike el en varm och solig plats. E väldigt trött på detta konstiga väder.Låg och tänkte på att fräscha till de här hemma med lite vårkänsla ,,,e jag dum eller jag kan ju inte börja köra igång våren nu vi e ju bara i januari.Men de känns ju verkligen inte som de e vinter just nu.

Hej då

Kommentarer
Postat av: Ita

Se, det gick ju jätte bra att få till det med Crate Paper, jätte stiliga allijopa!

2008-01-30 @ 16:59:22
Postat av: malin

ursnygga - och vilka läckra vinterfoton... man blir ju sjuk av snölängtan i det här knäppa klimatet :) vi ska åka v 13 (påsklovet) - kul att du fick scrappat så mkt på paperdolls *kram*

Postat av: Sigurdaida

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2009-08-27 @ 10:50:15
URL: http://sigurdaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback