Semester nä inte än :(

Ja då har några börjat gå på semester fast vi får hålla ut i 1 1/2 vecka till sedan drar vi till Kroatien.Hoppas tiden går fort  jag läääängtar verkligen till semestern.De brukar ju gå fort när man ska hinna med mycket, och så är de nu oxå, jobba en del fixa lite saker till semestern och ha kalas för Rasmus på lördag. Han fyller ju alltid år när vi är på semester så släktkalaset blir innan vi åker .Sedan på sin riktiga födelsedag 18juli åker vi alltid till något han vill göra, i år lutar de åt  Heide park i tyskland.
På pyssel fronten har jag gjort ett gäng med sommarbokmärken till mina kära jobbkollegor. Jag  tycker att de är värda lite "uppmuntran" .Men hann bara scanna ett :) av  dem.


Jag VILL så mycket fast orkar bara hälften just nu :( behöver nog verkligen semester.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vilket underbart bokmärke! Tror att jobbarkompisarna blir väldigt glada, kul med uppskattning!!

Heide park verkar inte fel, ska visa sidan för Urban.

Kämpa på nu, snart är det välbehövlig semester!! L

krAM Anneli

Postat av: malin

åh vilket fint bokmärke! hoppas du står ut de sista dagarna innan semestern, och att ni sedan får härlig ledighet tillsammans - resa igen ;) kram

2008-07-08 @ 17:41:15
URL: http://mallafors.se
Postat av: Annika

Så gulligt bokmärke du gjort! Har också varit på Heide Park. Var jätteglad att Jonas var för liten för att åka den där hemska träbanan! Verkade helt livsfarlig. Men för övrigt var där jättefint. Kram Annika

2008-07-10 @ 10:19:57
URL: http://mellbina68a.blogg.se/
Postat av: Ita

Trevlig semester! Hoppas ni får det helt underbart och att ni kan dela med er med värmen och solen så vi oxå får lite ler

Krma

2008-07-12 @ 18:35:42
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback