glad midsommar

Hallå de är midsommar idag!!
De känns lite deppat  med midsommar nu för tiden.Den gammla härliga traditionen med midsommar firandes tillsammans massa vänner med glada sånger och lekar har trubbats ner *SNYFT* De är svårt att få till de där gammla festerna när de bara regnar :(
Först var vår tanke att vi skulle dra till Skarasommarland efter att jag har sovit en liten stund (efter som jag jobbar natten  och går av midsommaraftonsmorgon) Menn nu ligger de på is.De är ju inget kul där uppe om de är kallt och man inte kan leka i bad"landet". Så vi får väl gå bort en sväng till vårat midsommar firand i vårat område de brukar ju vara helt okej.
Sedan får vi våldsgästa våran granne el bjuda hem dom till oss Jag tror dom är själva dem oxå.

Annars händer de inte mycket just nu.Jobbar som vanligt en hel del och har inte ens tid att pyssla


Men gott folk där ute   Ha en bra midsommar

Kommentarer
Postat av: Ita

Hoppas att dagen blev bra! Om du vill ha traditionell midsommar åk till ÖLAND! Där e det hur mysigt som hellst med gemensam stång kländing och sen dans runt i nästan varje liten by!

Kram

Postat av: malin

hoppas att ni har haft en fin midsommar - för oss blev det Liseberg, toppen måste jag säga :) kram på dig

2008-06-22 @ 00:24:44
URL: http://mallafors.se
Postat av: Malin H

Märkte nog att ni aldrig kom.....

Det var helt ok faktiskt! Verkade vara bättre väder i Skara än i övriga delar...

Ses snart hoppas jag!

Kram kram

2008-06-22 @ 22:48:19
URL: http://malinsscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback