lite nytt

Om några veckor e de dax för semester och då drar vi söder ut med husbilen ner  till Kroatien (som vanligt). Så jag fick lite bråttom, man vill ju scrappa nya kort när man kommer hem och här hemma ligger de några kort från förra årets semester i kroatien och österrike mm
Så här blev en. VI Gillar kroatiens härliga  natur olivträden (och deras underbara vatten).


Och en till 
lilos skissutmaning  (ja jag vet Rodel stavas med ett n på slutet oxå så de har jag satt ditt efter att jag hade scannat den :) Rodeln :)

De blev ett kort av spillpapprena från  layoutern.


Såg att min vän Petra hade gjort ett så himla fint kort, så jag var tvungen att prova hennes ide.
Fast jag har svårt att stoppa med dekrationerna vill ofta ha mer mer men denna gången häjdade jag mig ganska bra *fniss* 


Nu ska jag försöka mig på att hinna göra en till utmaning i bloggpartyn så här mycket scrappat har de inte gjorts på lääääänge.Tack tjejer som ordnat alla utmaningar.


Kommentarer
Postat av: Lilo

Här var det mycket fint! Vad kul att du gjorde en så fin layout utifrån min skiss! Blir spännande med lottdragningen med alla dessa bidrag som kommit in! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback