Hemma igen

Ja då var man hemma igen från att ha varit på semester med hela tjocka släkten.Super kul att min älskade morbror Stefan fick med oss alla dit att fira hans 50årsdag TACK.Vi blev hela 42 ST som firade han på Rhodos, Ja vi är en stor släkt då min mamma har 5 syskon, så har de barn och barnbarn :). 36st var släktingar och 6st var kompisar. Tyvärr så har min mormor och morfar gått bort tidigt och vi har lovat att hålla släkten ihop, och de gör vi.Vi ses när någon fyller år och försöker samlas vid jul mm.
här är lite kort från Rhodos
image333
Rhodos stad

image334
Vissa törs bada i havet tur att inte alla är badkrukor som jag :)
Linus ,kusinen Oliwer och Jessika min morbros fru.

image335
Födelsedags"barnet" som vi firade allihopa på en resturang som Stefan hade bokat åt oss alla 42 personerna och bjöd på mat och dryck.Tack snälla goa Stefan för ALLT!!

image337
oj han kissar *fniss*

image336
Kolla in detta kortet som blir mitt favorit kort på denna semestern.
Linus till sammans med sin lillkusin Felicia.

Tjingeling på er alla ses igen

Kommentarer
Postat av: Elisabeth T

Måste vara kul när alla kan åka med. Rhodos låter inte fel.
Fina bilder.
kram

2008-05-19 @ 12:24:53
Postat av: SusanneSj

Sååå himla underbart. Jättehärligt att se alla bilder.
Vi var där 2002, vattnet är verkligen otroligt vackert.
ha det gott!

Postat av: mojje

Oj oj, så härligt det låter att vara hela släkten på Rohdos!!
*avis*

Tittade iaf in för att tacka så mkt för i lördags!!

2008-05-20 @ 10:56:45
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Annika

Så mysigt när hela "tjocka" släkten kan åka med. När svärmor fyllde 50 bjöd hon ner oss 12 närmaste till Turkiet.Så nice. Underbara foton du tagit...skulle oxå vilja åka dit för där har jag aldrig varit. Kram på dej. Annika

2008-05-20 @ 15:19:53
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: malin

åh det ser helt underbart ut!!! vad härligt att kunna fira tillsammans med hela släkten sådär *kramar*

2008-05-20 @ 22:24:09
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback